2016.07.01- i bejegyzésünkre több, mint 82.000 - en kattintottak, nagy dolog ez egy alig több, mint 2 hetes blog „történetében”! Köszönjük.

Városi Kurir

Városi Kurir

"Ide figyeljenek emberek!"

Magyar vagyok, ha tetszik Orbánnak, ha nem!

2016. október 05. - Városi Kurir

fokep_2.jpg

Valami nagyon nagy baj történhetett! Nézem az internetet, még ott sem tud róla senki! Hallgatom a különböző Orbán-tévéket – semmi, tovább a rádiók egyenhírműsoraira – ott sem lettem okosabb. Lehet, hogy én aludtam át az orbitális katasztrófát?Az egyetlen hitelesnek mondott website-n – a fidesz.hu-n – olvasom főcímként:

„ a Magyarok 98 százaléka úgy döntött, hogy elutasítja a kvótát." 

 Miiiiiiiiiiiiiiii van?????????

Sehol nem olvasom a felháborodott reagálásokat, az utcák nincsenek tele zúgolódókkal. Ezek szerint Magyarország létszáma – gyors fejszámolás után – cirka 3 millió hatszázezer főre csökkent volna? Pár nap alatt? Mi történt a többiekkel? Velünk, akik nem szavaztak a diktátum szerint, sem máshogy? Velünk, a fennmaradó több mint ötmillió választásra jogosulttal? És persze a többiekkel, akik nem érték még el a 18. évüket?

Tényleg szó nélkül tűrjük, hogy csak azért, mert nem voltunk hajlandóak részt venni – csak akaratunkon kívül finanszírozni – ebben az agyament gyűlöletkampánnyal megsegített értelmetlen, jogszerűtlen, semmirevaló, népszavazásnak gúnyolt Fidesz-mizériában, azért megfosszanak magyarságunktól?

korona.jpg

Ki hatalmazta fel ezt a díszpintyekből - bocs, kismadarak - álló kormányt, hogy ezt megtehesse? Kik félemlítettek meg ennyi embert és mivel, hogy ezt eltűrje?

Hol van az a politikai erő, ami élére állva a kirekesztett millióknak demokratikus úton megálljt parancsol a bornírt hatalmi tébolyban egy bukást győzelemmé magasztaló, magának mindent megengedő önkénynek?

Itt az idő, hogy – ha már eddig húztuk is – végre világgá üvöltsük mi, akik szintén magyarnak valljuk magunkat, hogy tudjuk, mennyire át vagyunk verve!

A hatalom-tecnikusok sajnos megint jó kalkuláltak, hiszen a 15 milliárdos néphülyítés hónapjai alatt semmi másra nem figyelt oda az „ elvakított” nép, csak amit szajkóztak és sulykoltak neki.

Nem törődtünk azzal, hogy a budapestiek százezrei vannak minden délelőtt és délután életveszélyben munkába menet és jövet a hármas metrón, mert Orbánt és kesztyűs bábját, Tarlós Istvánt nem érdekeli a biztonságuk.

Hogy, ha egy szerettünk kórházba kerül, egyre nagyobb eséllyel hal meg odabenn, mint, hogy felgyógyulva távozik, mert nincs elég orvos, ápoló, gyógyszer, és ha így megy tovább, már szaktudás se. Ki ezért a felelős? – nem lehet más, mint az, aki a magyar emberek gyógyítását nem viseli a szívén, holott tehetne érte, tehát Orbán.

Azzal se törődünk már, ami egyre nyilvánvalóbb, hogy gyerekeinket jó szívvel nem irathatjuk a közoktatás intézményeinek egyikébe sem, hisz ott egyenfejeket, és nem gondolkodásra képes és azt akaró főket gyártanak belőlük. Igen, gyártanak, mert tisztelet néhány kivételes pedagógusnak, aki ellenáll, a többség behódol, és nem nevel, hanem gyárt.  

Mindezért ki felel? Kapaszkodjanak meg: ez is Orbán. Nem véletlen, hogy egyik mai potentát gyereke sem a hazai közoktatás nebulója!

Lassan kifelé áll országunk szekerének rúdja az Európai Unióból, ami beláthatatlan következményekkel járna, és ezzel egyidőben a putyini Oroszország kebele felé törekszik Magyarország, és néhány eszement még tapsol is ehhez az öngyilkossághoz. Ne tévedjünk, ez is Orbán műve.

Minden egyes fenti cselekedet egy megfontolt, előre megírt forgatókönyv része, amely darabonként is kimeríti a nép- és nemzetellenesség modernkori fogalmát, nemhogy ilyen egységben!

Ebben az országban, ha magyarnak mondod magad, gondolkozz el hány másik nép vére folyik még az ereidben:

hatranyil.jpg

német, örmény, zsidó, lengyel, tót, szlovák, cseh, román, osztrák, orosz, ruszin, ukrán, török, mongol, olasz, bolgár, cigány, tatár, görög, kun, kazár, szerb, horvát…

Sok nemzet keveréke az, amit ma magyarnak hívunk, ne szégyelljük, és ne üljünk fel az aljas uszítóknak, őseink jöttek, mentek, menekültek, bevonultak, kivonultak, öltek, szerettek, öleltek, temettek.

sziv.jpg

S ma még mindig itt vagyunk, igen kedves Fidesz, mind a közel tízmilliónyian, és mind magyarok, akár tetszik ez a mai rezsimnek, akár nem.

Mihály Lili

A bejegyzés trackback címe:

https://varosikurir.blog.hu/api/trackback/id/tr6811772449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sírjatok 2016.10.06. 14:12:39

Én azt hittem mindenkinek volt lehetősége szavazni.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 14:33:13

Senki nem foszt meg téged semmitől.
A magyarságodtól egyedül te foszthatod meg saját magad.
Ugyanis mindenki pontosan addig a pillanatig MAGYAR, amíg annak tartja magát.

A többi meg marhaság.
Van 8. milla szavazó.
Ebből 45% soha nem szavaz.
3. 200.000 szavazott a migránsok betelepítése ellen.

A maradék 1.200.000 egyik része nem szavazott direkt a ballibek miatt, másik része érvénytelenül szavazott, és a harmadik kisebbik része igennel szavazott,

Azaz összesen vagytok LMP-stül, MLP-stül DK.-stul, MSZP-.stül, Kétfarkú kutyástul 1 millió kétszázezren.
Szóval kevesen vagytok és demokrácia van.

Úgyhogy Coki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.06. 14:37:54

Lilike drága, az úgy van ám, hogy mindenkinek volt joga elmenni szavazni. Aki nem szavazott vagy érvénytelenül szavazott, az e lépésével átengedte a döntést a szavazóknak és egyben kinyilvánította, hogy elfogadja a döntésüket. Ezt hívják demokráciának - hallottad már a szót?

Tudod, kedves Lilike, a döntést és az azzal járó felelősséget nem lehet elhárítani azzal, hogy nem mégy el szavazni vagy érvénytelenül szavazol. Akkor is döntesz, ha nem szavazol: ezzel úgy döntesz. hogy a döntést átengeded azoknak, akik elmennek szavazni.

És akkor nincs olyan, hogy vissza a babaruhát.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 14:40:11

@A holokauszttagadás örökös bajnoka:

Egyenlőre még csak Magyarországot nézve.
Persze ha tágabb értelemben vizsgáljuk azonnal kiderül, hogy az egész világot tekintve is csak 3 millió 200 ezren szavaztak.

Azaz ezt leszámítva az egész világ DK-s természetszerűleg.

Tom66 2016.10.06. 14:41:57

Igen Lilike, nagyjából annyian vonultak az urnákhoz, mint a népszavazásokon általában, sem többen sem kevesebben. Ebből kifolyólag nem mondhatjuk azt, hogy a "sikeres" ellenpropaganda hatására maradtak az állampolgárok otthon, ennek okán pedig hiába is várod a felháborodott reagálásokat, zúgolódásokat, kivéve persze a kollaboráns ballib politikusokat. A magyarságát pedig ne is emlegesse az olyan ember aki folyamatosan idegen (EU) érdekeket szolgál ki.

bal.zsam 2016.10.06. 14:47:14

@sírjatok: Volt lehetősége. Például azzal, hogy távolmaradásával hozzájárul az érvénytelenséghez. Én is szeretem a hazámat, azért nem mentem el asszisztálni ehhez az értelmetlen és pazarló színjátékhoz. Ha ezt a pénzt a menekülők tisztességes körülmények közti regisztrálására és továbbjuttatására használták volna fel, nem kellene szégyellnünk, hogy az embertelenségbe hajszolt "migráncsgyűlölőkkel" azonosítsák Magyarország minden polgárát. Talán az a baj, hogy az az ötmilliónyi szavazó, akit kirekesztettek a magyarok közül még mindig nincs felkészülve erre a cinizmusra, ami az érvénytelen és ezért eredménytelen szavazást győzelemnek kiáltja ki. Majd legközelebb.

BiG74 Bodri 2016.10.06. 14:49:47

Mind a két oldal faszainak: aztat mondták a szavazók 98% -a szavazott nemmel, ezáltal üzentek a magyarok brüsszelnek.

bal.zsam 2016.10.06. 14:50:16

@Tom66: Az EU- nak Magyarország a tagja, polgárai - igaz, eléggé szelektíven - ennek haszonélvezői. Hol vannak az idegen érdekek?

bal.zsam 2016.10.06. 14:57:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Józsefné drága, nem. Nem engedte át a döntést, aki nem vagy érvénytelenül szavazott, hanem úgy döntött, hogy nem ad le szavazatot. Én nem a kormánytól várom, hogy magyarázza meg döntésem okát, magam határoztam. Ez a demokrácia.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 15:00:04

@bal.zsam:

Pl itt:

valasz.hu/itthon/ezert-titkoljak-hogy-kik-minositettek-le-magyarorszagot-113703
Sasszem olvasónk időközben jelezte, hogy ha nagyon akarjuk, megtudhatjuk, Magyarországról kik vettek részt a jelentés elkészítésében. A Nations in Transit függelékében, a köszönetnyilvánítás résznél ugyanis ömlesztve fel van sorolva egy regiment ember, akinek a Freedom House a háláját fejezi ki a közreműködésért. Ha pedig rákeresünk a Hungary kulcsszóra, megkapunk nyolc nevet – az anonimitás legnagyobb dicsőségére.
– Dane Taleski (Közép-Európai Egyetem)
– Marina Popescu (Közép-Európai Egyetem)
– Goran Buldioski (Nyílt Társadalom Alapítvány)
– Yervand Shirinyan (Nyílt Társadalom Alapítvány)
– Andrej Nosko (Közép-Európai Egyetem, Nyílt Társadalom Alapítvány)
– Halmai Gábor alkotmányjogász (ELTE)
– Váradi Balázs (Budapest Intézet)
– Charles Kovács (Híd Rádió Zrt.)
Tekintve, hogy a nyolc személyből legalább hét – a Soros György-féle Közép-Európai Egyetem, illetve a Nyílt Társadalom Alapítvány képviselőjeként, liberális alkotmányjogászként, a Magyar Narancs egykori publicistájaként – egy akolból származik, a Freedom House pontozását kénytelen vagyok leminősíteni,

-------------

magyarhirlap.hu/cikk/64066/Hazank_biraloi_Soros_szovetsegesei
Hazánk bírálói Soros szövetségesei

Titkos lista készült az Európai Parlamentben a spekulánsnak megbízható képviselőkről

A napokban nyilvánosságra került Soros-dokumentumok azt leplezik le, hogy a rossz hírű spekuláns az Európai Unió tagországaiban mely szervezeteket támogatott a 2014-es európai uniós választások befolyásolására és egyéb politikai céljaira.
- See more at: magyarhirlap.hu/cikk/64066/Hazank_biraloi_Soros_szovetsegesei#sthash.KEc3FaMB.dpu

-----------------------
Soros Gyuri éppen most izzítja be a közösségi szoftverek figyelését, hogy politikai játszmáit könnyebben kivitelezhesse,Többek között a migránsok betelepítését.

888.hu/article-soros-titkok-iv-internetes-megfigyelesen-dolgozhat-az-open-society
felhasználói aktivitásról készít rendszerezett térképeket, amelyeket később algoritmusokon keresztül egyedi, online preferenciák manipulálására használ fel.

2016.10.06. 15:00:28

Egyetértek. Nagyon szomorú dolgok történnek manapság Magyarországon.

Tom66 2016.10.06. 15:04:41

@bal.zsam: Az EU nem jótékonysági szervezet, nincsenek barátok, csak és kizárólag színtiszta gazdasági érdekek mentén működik. Fogalmazhatunk úgy is, hogy a tagországok gazdasági erőfölényük, dominanciájuk függvényében kölcsönösen kihasználják egymást. Attól még, hogy az EU tagja hazánk, bizony a saját érdekeinket is képviselni kell.

2016.10.06. 15:09:28

@Ballib cenzúrázók réme 18: Igen, Soros miatt nincs pénz az egészségügyre, Soros miatt gáz az oktatás, miatta megy tönkre az ország, és miatta mennek százezrével magyarok nyugatra. Lassan kisül, hogy a stadionokat, a kisvasutat, de még a palotába költözést is Soros rendelte meg.

CyberPunK 2016.10.06. 15:11:58

@randomnotexists: Nem, a palotába azért költözik a Viki, mert Soros kinézte, és így személyesn tudja megvédeni tőle.

2016.10.06. 15:13:38

@sírjatok: Mindenkinek volt lehetősége szavazni, ezért is volt már a kérdés úgy megfogalmazva, hogy az Orbánnal egyet nem értőknek esélyük se legyen értelmes választ adni.

randomnotexists (törölt) 2016.10.06. 15:14:23

@CyberPunK: :D (y)

CyberPunK 2016.10.06. 15:19:30

Kellene csinálni egy "magyar seggbe magyar lófaszt?" népszavazást. Aki nemmel szavaz vagy nem megy el az természetesen hazaáruló ballibsi szemét.

bal.zsam 2016.10.06. 15:21:35

@Tom66: Azt válaszoltam volna, hogy az EU jótékonysági szervezet? Tisztában vagyok az érdekekkel. Én arra reagáltam, hogy "...folyamatosan idegen(EU) érdekeket szolgál ki...".

Scapa Flow 2016.10.06. 15:22:58

Kedves Blogger!
Próbáltam megkeresni a fidesz.hu honlapon(ami a jelek szerint a facebook page-re irányít át) a jeles cikket a fenti címmel, de nem találtam.
Kérem, hogy linkelje be ide.

Köszönöm!

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 15:23:27

@randomnotexists:

A "reductio ad absurdum" az egyik legbénább érvelési technika.

Azért mert soros nem tehet a kórházak lepusztulásáról, azért még vastagon benne van a keze, az ország leminősítésében, az ország lejáratásában, a migránsok Eu-ba hozatalában, és az EU migránsseggnyaló politikájának kialakításában.

kvadrillio 2016.10.06. 15:27:00

MIVEL A FIDESZES FÉLELEMKELTÉS RENDKÍVÜL MAGAS HŐFOKON ÜZEMELT, 5 MILLIÓAN CSAK AZT DEMONSTRÁLTÁK, HOGY BEZONY ŐK NEM FÉLNEK !!! :o)

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 15:27:07

@CyberPunK:

"magyar seggbe magyar lófaszt?"

Írtak már szebb kívánságokat is ballib haverjaid nekünk magyaroknak.

Csak cseppet röhejes mikor ezek után bizonygatjátok, hogy mekkora magyarok is vagytok egyébként ti is.

fgabor12 2016.10.06. 15:31:19

@Ballib cenzúrázók réme 18:Ez neked demokrácia,nem a fideszre szavaztak ha nem a migránsokra .Ezért neked a coki.Hülye kis köcsög......
,

Netuddki. 2016.10.06. 15:31:57

@Ballib cenzúrázók réme 18: Tolvaj századvéges fidesztroll csak ne cokizzon!

Netuddki. 2016.10.06. 15:33:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ÉRVÉNYTELEN. Mond valamit, tolvajfideszes faszkalap?

Netuddki. 2016.10.06. 15:35:05

Azért elég nagy öntökönszúrás volt, hogy a tolvaj orbán rezsim felvitte az érvényességi küszöböt 50%-ra. Erre ideküldik ezt a pár lúzer fizetett trollt, hogy égesse magát. Eh!

CyberPunK 2016.10.06. 15:35:59

@Ballib cenzúrázók réme 18: Lófaszt vagytok magyarok, ha azok lennétek, akkor vertétek volna az asztalt, hogy nem erről akarunk szavazni, hanem arról, hogy senkit se akarunk, országgyűlési engedéllyel se. Csak az nem termel bevételt a letelepedési kötvényekkel, ugye te tolvaj "turbomagyar".

morpho 2016.10.06. 15:41:50

@Ballib cenzúrázók réme 18:
"Azért mert soros nem tehet a kórházak lepusztulásáról"
Miért? Le vannak pusztulva kórházak?

randomnotexists (törölt) 2016.10.06. 15:42:27

@Ballib cenzúrázók réme 18: Összekevered a valóságot és az érvelési technikákat. Nekem végül is mindegy, szidd a Sorost meg az elmúltnyolcévet, Orbán örül neked, közben további milliárdok vesztik el közpénz jellegüket. Csak beteg ne legyél!

sírjatok 2016.10.06. 15:43:23

@randomnotexists: akkor azok adhattak érvénytelen választ, amit én többre is becsülök a "nem ment el" verziónál. Azzal kifejezhették, hogy itt voltak, értették a kérdést, és buta kérdésnek tartják, ez volt 6%.

Ne beszéljük már be, hogy a maradék 50% is mind ilyen volt, csak nem ment el szavazni. Az ország fele eleve nem szavaz soha.

morpho 2016.10.06. 15:43:30

A parlamentben is van olyan gomb, hogy "tartózkodom a szavazástól" Most akkor mi a gond?

bst1 2016.10.06. 15:43:33

Nem akarom védeni a Fideszt sem, Orbánt sem, de egy két észrevételt:
- az MSZP kormány is nekiállhatott volna a 3-as metró felújításának, már akkor is ráfért;
- szavazni minden szavazásra jogosult elmehet, vagy nem mehet el, de az aki elmegy mond valamit, aki nem megy el, arról meg azt feltételeznek, amit akarnak. A nem jogosultak köre pedig (pl 18 év alattiak) nagyjából más kormányoknál is ugyan az a kör.
- a Fidesz kampány demagóg volt, de az ellenzéki sem különb.
- ez az írás is csak gyűlölködő, az meg nem visz előbbre
- Nem kell annyira magasztalni az EUt, még akkor sem, ha számunkra több előnnyel jár(t), mint hátránnyal, mert ha legalább kielégítően működne akkor pl nem lenne BREXIT, a jelen migrációs krízis sem így zajlana, a görög válság sem, ...
- lehet szidni Putyint, de 1. tehetségesebb politikus, mint az EUs kollégái; 2. tudomásul kell venni, hogy ő olyan érdekcsoportokat képvisel, ami másoknak nem tetszik annyira, és meg kell látni, hogy az EU sem önzetlenül támogatja Ukrajnát pl.

sírjatok 2016.10.06. 15:44:50

@CyberPunK: ez tök jó, hogy te egyből definiálod is, hogy milyen a karakán magyar, majd azzal a lendülettel meg is vádolsz másokat, hogy ők nem olyanok, tehát álszentek.

Nem vagy te egy kicsit nagyonbuta?

P1sty 2016.10.06. 15:45:56

Mindig jót röhögök, amikor valaki azt kéri számon, hogy az emberek miért nincsenek még utcán, mert miért nem áll lángokban a Parlament, stb. . . .

Ajánlanám az ötvenes éveket, amikor _tényleg_ sokkal durvább rezsim volt (vasfüggöny, "Éljen, Rákosi", padlássöprés, csengőfrász, ÁVH) . . . abban az időszakban kellett ennek a birka népnel 5 év, hogy valami történjen, és akkor is egy szimpátiatüntetés alakult át forradalommá.

Ezek után mit vársz most?

pamut 2016.10.06. 15:50:42

@sírjatok:
Én azt hittem mindenkinek joga és lehetősége is volt bojkottálni a hazug gyűlölet-népszavazást.

Aki nem vesz részt a hazug ocsmány színjátékban az nem magyar? Te csak szeretnéd...

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 15:50:43

@P1sty:

A tapasztalat azt mutatja, hogy akik választások nélkül kerültek hatalomra, utcai vérengzések után, azokkal soha nem jártunk jól.

Se a nyilasokkal, se a komcsikkal.

pamut 2016.10.06. 15:52:14

@Ballib cenzúrázók réme 18:
"45% soha nem szavaz."

:DDDD

Kurva szar hazug troll voltál mindig is géza, most is vagy :D

Szerencsére ezt mindenki tudja rólad, ha orbán kérné az anyádat is megtagadnád... boldogan.

pamut 2016.10.06. 15:55:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Józsika drága, az úgy van ám, hogy mindenkinek volt joga bojkottálni a gyűlölet-népszavazást. Aki nem szavazott vagy érvénytelenül szavazott, az e lépésével kinyilvánította hogy nem vesz részt a gazdád ocsmány hazug, gyűlölet- és félelemkeltő átlátszó színjátékában. Ehhez mindenkinek joga volt, és sokan éltek is vele. Ezt hívják demokráciának - hallottad már a szót?

Tom66 2016.10.06. 15:56:04

@bal.zsam: Lehet, hogy nem fogalmaztam érthetően. Azt gondolom, hogy ma Magyarországon és nyugat európánban léteznek, bizonyos ideológiai mentén működő csoportok, érdekkörök, melyek mindent megtesznek az ország lejáratásáért, befeketítéséért, sokszor ok nélkül is.

morph on deer 2016.10.06. 15:56:09

@Ballib cenzúrázók réme 18:
"...az ország lejáratásában..."

Te, ehhez bőven elég, ha Viktorka bárhol megjelenik a kihízott zakójában, egyik kezét a két számmal hosszabb nadrágjának zsebében tartva, míg másikkal fáradhatatlanul igazgatja a nyakkendőjét, továbbá felváltva csücsörít és nyalogatja a szájszélét...
Aztán, ha netán nőnemű politikust vagy diplomatát lát a közelben, valami ismeretlen indittatásnál fogva rábukik a kezükre és nyaldosni kezdi...(Lehet, hogy a Nárcisz kutyától tanulta? Bár az intelligensebbnek látszik...)

Ezek után már az sem szükséges, hogy valaki a két marokra fogott kebabot zabálni lássa a teljes hatás érdekében, az már felesleges overkill lenne..!

Csak sajnos nem elkerülhető.

Látod, nem kell ide más, hogy lejárassa az országot, megy az önerőből is!

pamut 2016.10.06. 15:58:00

hé, hazug sunyi gyáva fideszesek, amúgy a Rogános posztok alól hol vagytok? :D

pamut 2016.10.06. 15:59:35

Drága magyar honfitársaim!

BÜSZKE VAGYOK RÁTOK! :)

Nem hagytátok magatokat lezülleszteni a fideszes szintre!
Ez nagy dolog, elismerésem!

- 1,5 év uszítás ellenére,
- 1,5 év hazudozás ellenére,
- 1,5 év anti-keresztény izgatás ellenére,
- 1,5 év félelemkeltés ellenére,
- 1,5 év gyűlöletkeltés ellenére,
- 1,5 év totális, egyoldalú pártpropaganda ellenére,
- 1,5 év göbbelszi pszicho-terror ellenére.

Magyarok, drága honfitársaim, többségeteket NEM tudták megőrjíteni, bevonni a gyűlölködésbe, az tömegpszichózisba.

Többségetek megőrizte józan eszét és szívét, megmaradt embernek, nem vett részt a sunyi, hazug kutyakomédiában, a gyűlölet-népszavazásban.

Köszönöm magyarok, nagyon szép volt, nagyon büszke vagyok rátok! :)

randomnotexists (törölt) 2016.10.06. 16:00:59

@sírjatok: Hát szerintem meg nem eleve úgy kellene fogalmazni, hogy az ellenvéleményt csak érvénytelen szavazattal lehessen kifejezni.

Másik részével különben egyetértek, az is gáz, hogy a baloldal most magáénak tekint mindenkit, aki el sem ment. Viszont ez nem változtat a tényen, hogy a szavazás az Orbán saját maga által beállított küszöb szerint ÉRVÉNYTELEN volt. Márpedig egy érvénytelen szavazás eredményét törvénybe, sőt alkotmányba foglalni azért több mint gáz.

Hogy egyszerűen mondjam. Tizenvalahány milliárdból másfél éven keresztül az legelemibb ösztönökre apellálva hülyítették a népet, majd amikor látták, hogy még ezzel sem érték el, amit szerettek volna, akkor nem azt mondták, hogy „hát akkor ezt inkább hagyjuk”, nem is azt, hogy „ki volt az a barom, aki ezt kitalálta?”, hanem azt, hogy „le vagytok ejtve, akkor is azt csináljuk, amit már rég elterveztünk, legfeljebb még többet hazudunk”.

morpho 2016.10.06. 16:05:49

Azért az jó, hogy a "Ballib cenzúrázók réme 18" néven kommentelő fidesz konglomerátum is beismeri, hogy Magyarországon le vannak pusztulva a kórházak.
Itt le is ragadhatnánk egy pillanatra. Orbán hazudott, amikor azt mondta, hogy az egészség nem üzlet. Már a 2008-as népszavazással is átbaszták a jónépet. Tessék megnézni a kórházakat, vagy a lassan kimúló háziorvosi rendszert. A fideszes társaság meg közben magánkórházakban gyógykezelteti magát és családját. Ők maguk is utálják, a saját egészségügyi rendszerüket.

kvadrillio 2016.10.06. 16:08:10

Pornófilmmel próbálták ki az MTK-stadion kijelzőit

EZEK A ZSIDÓK, EZEK A ZSIDÓK ! DÁJCSTOMPIKA ZSIDÓI CSAKNEM BÍRNAK A FASZUKKAL !!!!!
Index
2016.10.06. 15:55
Kapcsolódó cikkek (3)

Ez az igazán riasztó adat az új MTK-stadionról
Így hülyítik a népet az MTK-stadionnal
Faltól falig stadion az új MTK-aréna, megmutatjuk

Először a Trollfoci osztott meg egy videót, majd a Reset.hu is kitett egy másik, jobb minőségű felvételt, amin az MTK új stadionjának kijelzőjőit Michelle Wild egyik pornófilmjével próbálták ki.

A videón az látható, hogy mindkét kivetítőn a pornófilm megy, miközben a háttérből építkezés zajai szűrődnek be, mintha a túlórázó munkások szórakoztatására menne a műsor.

Egyelőre annyit tudni, hogy Szegő Tibor, az MTK kommunikációs igazgatója a ripost.hu-nak megdöbbentőnek nevezte a kikerült felvételeket, illetve azt ígérte, hogy az eredményjelző üzemeltetője hamarosan kiad egy közleményt.

Az esetről mi is megkérdeztük a klub véleményét, amint válaszolnak, vagy új információkhoz jutunk, frissítjük cikkünket.

Tom66 2016.10.06. 16:12:27

@pamut: "Aki nem szavazott vagy érvénytelenül szavazott, az e lépésével kinyilvánította hogy nem vesz részt a gazdád ocsmány hazug, gyűlölet- és félelemkeltő átlátszó színjátékában."

Honnan tudod, hogy ki és miért nem szavazott?

pamut 2016.10.06. 16:16:17

@Tom66: Volt felhívás bojkottra, de józan ember, akinek nem falta fel az agyát a gyűlölet és a fideszes uszítás, pánikkeltés, ez az egész göbbelszi téboly és fideszes pszicho-terror, az magától is úgy döntött hogy nem megy el.
Aki meg részt akart venni az részt vett....

pamut 2016.10.06. 16:21:11

A LÉNYEG:

"A luxemburgi külügyminiszter szerint a magyarok európaiabbak kormányuknál"

10/10

Köszönöm magyarok, szép volt! :)

Csillagszemű Juhász 2016.10.06. 16:24:53

Nekem az nagyon tetszik, amikor eldöntik ki magyar és ki nem. Általában a baloldal nem magyar. Mégis gyakran hivatkoznak 15 million magyarra.

Tom66 2016.10.06. 16:25:38

@pamut: Ezt értem, de általában a népszavazások alkalmával 50%-nál többen, szinte soha nem mentek el szavazni, azaz soha nem lehetett tudni, hogy az otthon maradók miként szavaztak volna.

Terézágyú 2016.10.06. 16:32:17

„ a Magyarok 98 százaléka úgy döntött, hogy elutasítja a kvótát."

ez így volt leírva??? nagybetűvel a magyar népnév???????
baszki a fideszben nincs egy érettségizett ember??????????????

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 16:37:01

@morpho:

Rendszerváltás óta le vannak pusztulva.

Nem tünt fel ?

pamut 2016.10.06. 16:37:12

@Tom66: Tudsz bármit ami bizonyítaná hogy miért nem mentek el szavazni? A korábbi szavazásokhoz ezt nem lehet hasonlítani, az akkori tapasztalatok nem számítanak most, mivel több érdemi különbség is van:
1. Az eddigi népszavazások valós kérdést tettek fel, nem ocsmány, hamis színjátékok voltak.
2. Az eddigi népszavazásokat nem előzte meg egy másfél éves gigantikus, történelmileg is párját ritkító gyűlölet- és félelemkampány.
3. Korábban még soha nem hívtak fel bojkottra, most igen.
4. Elvileg most élet-halál volt a szavazás tétje, az ország megmaradása, stb. tehát ezért sem hasonlítható az eddigi szavazásokhoz.

2016.10.06. 16:37:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: De mivel a szavazás érvénytelen volt, hiszen nem volt meg a fidesz által előírt 50%-nyi érvényes szavazat, ezért eredménytelen is volt. Akkor lenne jogos az állspontja az átengedett döntésről, ha a szavazás érvényes és eredményes lett volna. De mivel nem lett az, ezért éppen a magafajta narancshályogos idiótáknak kellene elfogadnia, hogy egy demokráciában szart se ért volna a nemek 98%-os aránya.

Jakab.gipsz 2016.10.06. 16:44:56

Mihály Lilinek csak most esett le a tantusz!

Aki nem vesz részt a népszavazáson az "nincs", ebbe a ténybe nem kell semmit sem belemagyarázni., joga lett volna érvénytelen szavazatot is leadni mind az öt millió távol maradónak, ugyanis az is egy álláspontot jelenített meg volna a feltett kérdésre. De Ti nagyon okosok felültetek az elmebajos libsiknek. Egy valós 90%-os Nem az nem, a döntés megszületett.

Lili gondolja át érvényes népszavazás esetében azt a lehetőséget, hogy négy millió érvénytelen szavazat állna szembe a Nem szavazatok tény számaival, az lenne az igazi botrány amit nem lehetne kimagyarázni.

Na ezért nem szabad komoly dolgokat nőkre bízni, mert csak hisztizni tudnak gondolkodás helyett. A szavazók többségnek kormánya van, az hisztizők azok akik rezsimeket szeretnének.

CyberPunK 2016.10.06. 16:45:24

@sírjatok: Meghatározom egy csoport kritériumtulajdonságát és mivel valaki nem tartozik bele, ezért kijelentem, hogy ő nem a csoport tagja, és ez szerinted butaság? Tanultál te valaha halmazműveleteket?

pamut 2016.10.06. 16:49:27

@Jakab.gipsz:
"Aki nem vesz részt a népszavazáson az "nincs""

Ezt a hangok mondják neked?
Vagy Orbán hangját hallod a fejedben ugye?

Hogy van pofád a magyar társadalom 60%-át nem létetőnek nyilvánítani?
Ennyire eredményes volt az agyadban a gyűlöletkampány?
Már teljesen elborultál?

pamut 2016.10.06. 16:50:49

@Ballib cenzúrázók réme 18:

á, szia te hazug, szar bértroll, te féreg :)

hogy is van ezzel az ocsmány hazugságoddal? :
"45% soha nem szavaz."

ugye sokat kapsz a szajréból hogy hazudj?

pamut 2016.10.06. 16:52:29

Ezt olvassátok, Orbánnak papírja van róla hogy egy hazug szar:

444.hu/2016/10/06/orban-elrendelte-a-civil-szervezetek-elleni-tamadast-majd-par-honap-mulva-egy-nemet-interjuban-ugy-tett-mintha-nem-is-tudna-mirol-van-szo

"Orbán elrendelte a civil szervezetek elleni támadást, majd pár hónap múlva egy német interjúban úgy tett, mintha nem is tudná miről van szó"

Mondjuk 20-as IQ felett senkit nem lep hogy Orbán nem csak egy utolsó tolvaj és hazug, de gyáva is...

rnz 2016.10.06. 16:55:42

És az meg van, hogy a másik oldal is ugyanúgy a saját győzelmeként értékel egy érvénytelen szavazást? :D
És az, hogy Juncker szerint is a magyarok többsége is IGENT mondott és döntöttünk a (sokak szerint nem is létező) kvóta mellett? :D
www.youtube.com/watch?v=OUrGU0_Ac88
Aranyos a cicaharc...

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 16:57:53

@pamut:

"hogy is van ezzel az ocsmány hazugságoddal? :
"45% soha nem szavaz.""

Igazad van pamut hazudtam.
Az eddigi legnagyobb résztvétel népszavazásokon 50.4%, azaz nem 45% nem szavaz soha, ahogyan azt állítottam, hanem legalább 49,6%, de általában jóval több.

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_n%C3%A9pszavaz%C3%A1sok

1990. július 29.: Az urnáknál csak a szavazópolgárok 14%-a jelent meg
1997. november 16.: az urnák előtt a jogosultaknak kevesebb mint a fele jelent meg (49%).
2003. április 12.: Európa-szerte csalódást keltett azonban az igen alacsony részvétel (a szavazásra jogosultak 45,62%-a).
2004. december 5.: A népszavazáson a heves kampány ellenére csak a jogosultak 37,49%-a jelent meg.
2008. március 9.: A népszavazás mindhárom kérdésben eredményes volt, 50,40%-os részvétel mellett

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 16:59:11

@pamut:

Liberálnáci szarokat senki nem olvas pamut, ne erőlködj, és ne járasd le magad, ezekkel a szar Gyurcsnyista írásokkal !

jágör68 2016.10.06. 17:01:59

Aki nem ment el szavazni- annak nem számít a véleménye.
Nincs mit ragozni az indekszes CIA- bérbloggereknek.
NSA- spicli Merkelnénivel együtt mentek a lecsóba

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.06. 17:02:12

@pamut:

Remélem ezeket a Soros bérenc álcivil, nyíltan magyar ellenes fantom szervezeteket minnél hamarabb felszámolják !

pamut 2016.10.06. 17:04:38

@Ballib cenzúrázók réme 18:
te szegény hülye, az egyik hazugságodból egy új hazugsággal próbálsz kimenekülni, oszt azt hiszi a kis hülyéje hogy majd így megússza :DDD
ehhez képest nem népszavazásról írtál hanem általában szavazásról, és bizony pl. 2002-ben a választásokon több mint 70% ment el szavazni.

ráadásul az 1000+ évs magyar történelemben is példa nélküli volt az a 1,5 éve tartó hisztérikus gyűlöletkampány, Göbbelsz pszicho-terror amival az orbánmaffia támadta a magyarokat, szóval ezek alapján minimum 200%-osnak kellett volna lennie az ocsmány gyűlölet-népszavazáson a részvételnek...

na, hazudj még géza, Orbán várja hogy teljesíts :D

CyberPunK 2016.10.06. 17:04:53

@jágör68: Mivel nem volt érvényes a szavazás ezért pont le van szarva a szavazók véleménye.

pamut 2016.10.06. 17:06:03

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Fáj az igazság maffiózó, :)

Oké, akkor még egyszer :)

Ezt olvassátok, Orbánnak papírja van róla hogy egy hazug szar:
444.hu/2016/10/06/orban-elrendelte-a-civil-szervezetek-elleni-tamadast-majd-par-honap-mulva-egy-nemet-interjuban-ugy-tett-mintha-nem-is-tudna-mirol-van-szo

"Orbán elrendelte a civil szervezetek elleni támadást, majd pár hónap múlva egy német interjúban úgy tett, mintha nem is tudná miről van szó"

"A TASZ perelte ki azt azokat a dokumentumokat, amiből kiderült, hogy személyesen Orbán Viktor rendelte el a Norvég Alapból részesülő civil szervezetek elleni hatósági intézkedéseket. A soron kívüli kormányzati ellenőrzésre felhívó dokumentumot Orbán 2014. május 23-án írta alá."

"Orbán Viktor 2015 februárjában interjút adott a Frankfurter Allgemeine Zeitung-nak.
"Ezt most hallom először" - mondta arra a kérdésre, hogy csak a véletlen műve volt-e, hogy a civil szervezetek szerepét taglaló beszéde után hatósági eljárások kezdődtek az egyik érintett szervezetnél.""

pamut 2016.10.06. 17:06:58

@Ballib cenzúrázók réme 18:
mi van, kibukott belőled a náci házmester, te féreg? :D

miért vagy ennyire magyargyűlölő?
sok pénzért, ugye?

fancy27 2016.10.06. 17:08:59

A parlament álláspontja ismert. Aki nem ment el szavazni, az nem akarta az álláspontjukat felülbírálni, vagyis őket támogatta.

pamut 2016.10.06. 17:10:56

@fancy27:
A bojkottálók álláspontja ismert: azt akarták hogy ne legyen érvényes az ocsmány hazug népszavazás ezért nem mentek el.
Sikerük lett, elkérték hogy érvénytelen legyen. És ez tény, méghozzá hivatalos tény.

fancy27 2016.10.06. 17:12:58

@pamut: tehát nem akarták a parlament álláspontját felülbírálni egy érvényes népszavazássl. vagyis egyetértenek a parlamenttel.

CyberPunK 2016.10.06. 17:13:38

@pamut: Nem, az egyetlen tény az az, hogy sikertelen lett a népszavazás, azaz a Fidesz senkinek se üzengessen a nép nevében.

CyberPunK 2016.10.06. 17:15:20

@fancy27: A kormány (és nem a parlament, ne keverd) a nép felhatalmazását kérte, hogy mit üzenjünk Brüsszelnek. S szólt a nép: Lófaszt se.

pamut 2016.10.06. 17:15:34

@fancy27:
Tehát érvénytelenné akartuk tenni az ocsmány és hazug gyűlölet-népszavazást, és ezt sikeresen el is értük. A gyűlölet-népszavazás hivatalosan is érvénytelen lett, ez TÉNY.

Jakab.gipsz 2016.10.06. 17:15:51

@pamut: Ha nem tudsz olvasott szöveget megérteni, ne akarj kommentálni, te kis gyűlölködő pukkancs. (olvasd el még egyszer, hát ha megérted).
Magyarország népe döntött, ti is döntöttetek, ennyi, "pénztártól való távozás után reklamációnak nincs helye", milyen alapon nyafogtok, a saját főnökségeteknek reklamáljatok ha hülyeségre biztatott benneteket, Soros Gyuri, TGM, stb.

pamut 2016.10.06. 17:17:36

@CyberPunK:
A Fidesz ne üzengessen arról hogy a magyar nép 60%-a nem létezik, még akkor se, ha nagyon szeretné ez a szar geciláda maffia kirekeszti a magyar nép 60%-át a magyarságból.
Nem, ezt nem tudják megtenni, és ha beszarnak az erőlködéstől, akkor sem tudják kirekeszteni a magyarok 60%-át. Magyarok vagyunk, és pont.

fancy27 2016.10.06. 17:18:58

@fancy27: nem keverem. de tudjuk, hogy a parlament véleménye ebben a kérdésben egyezik a kormány véleményével.
az érvénytelen népszavazás nem azt jelenti, hogy ne üzenjünk semmit. hanem, hogy nem akarjuk felülbírálni a parlementet, azaz rábízzuk a parlamentre, hogy mit üzenünk.

CyberPunK 2016.10.06. 17:19:06

@pamut: Rossz hír, de, kitudják. Ezek azt is megoldanák, ha 98% lett volna az igen, akkor is nekik van igazuk. Az megint más kérdés, hogy jogilag nincs így, de mikor nem szart a Fidesz a jogokra?

CyberPunK 2016.10.06. 17:20:27

@fancy27: Nyugtass meg, ennyi ésszel ugye még nem vagy szavazópolgár?

pamut 2016.10.06. 17:20:32

@Jakab.gipsz: Szerintem inkább te kapja a hülye fejedhez, meg a fideszmaffia akik ki akartok rekeszteni 60%-nyi magyart a magyarságból. Nem, ez nem fog menni, akárhogy toporzékoltok.

A gyűlölet-népszavazást pedig SIKERESEN BOJKOTTÁLTUK: ÉRVÉNYTELEN LETT.
Ez van, hiába hörögsz, tudod a pénztártól való távozás után reklamációnak nincs helye.

Ja, és még te beszélsz gyűlölködésről idióta? :DDDDDDDDDDDDD
Azok után hogy az ezeréves magyar történelem legdrágább és leggyűlölködőbb 1,5 éves uszítását, félelemkeltését, gyűlölködését végigtoltátok? :DDDDD

Chayenne 2016.10.06. 17:21:53

@bal.zsam: Drága! Csak az a gond, hogy te nem a kérdésről szavaztál azzal, hogy nem szavaztál. Hanem a nem szavazásoddal azt mondtad ki, hogy téged nem érdekel. Ennyi.

pamut 2016.10.06. 17:22:10

Milyen igaz:

"ez egy rossz nap volt Orbán Viktornak, de annál jobb nap Magyarország és az Európai Unió számára."

"Minden tiszteletünket megérdemlik a magyarok"

Így van!
A bojkott sikerült, a gyűlölet-népszavazás érvénytelen lett, hurrá! :)

CyberPunK 2016.10.06. 17:22:54

@fancy27: 1, a parlamentben van egy ellenzék is, ami még soha nem egyezett meg az aktuális kormánnyal semmiben, leszámítva a fizetésemelésüket.

2, az érvénytelen szavazásnak nincs következménye, ezért érvénytelen. Különben ott lett volna egy olyan kiegészítés is, hogy ha nem mész el, akkor egyetértesz a kormánnyal. Olvastál az értesítőben ilyet?

mgdé 2016.10.06. 17:27:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Kedves Józsefné - ha már a demokráciára hivatkozás -, azt tudod, hogy Athénban legalább 6000-et meghaladó érvényes szavazat kellett a cserépszavazáson (osztrakiszmosz)? Hiába írták fel/karcolták be akár mind, akár 6000-en is ugyanazt a nevet, csak akkor száműzték az illetőt, ha volt legalább még egy szavazat. S hiába dumált bármelyik nagypofájú hordószónok, bármilyen demagóg, hogy de X-re milyen sokan szavaztak, űzzük hát el. Kedves Józsefné, népszavazás ügyben sem véletlenül vannak szabályok, még akkor sem, ha elég gyakran kijátsszák, illetve az eredeti cél elgörbítve kihasználják azokat. (Ja, ráadásul végveszélyben - perzsa támadás - kiegyeztek egymással. Lásd a (később majd szintén száműzött) Themisztoklész és az (éppen száműzetésben lévő) Ariszteidész. Vagy akár később, Miltiádész fia, Kimón visszahívása.)

fancy27 2016.10.06. 17:27:31

@pamut: minek örülsz? hogy 3.2M-an ellene vannak, szinte az összes többinek meg mindegy? ez egy elég erős NEM, a kérdésre. én mindenesetre annak örülök, hogy szinte mindenki egyetért a kormány álláspontjával, hisz szinte senki nem akarta felülbírálni, amikor megtehette volna.

Chayenne 2016.10.06. 17:27:52

Egyébként érdemes megfigyelni ezt a tesze-tosza "ellenzéki" ( leginkább szadeszes-kommunista ) hozzáállást: szavazni nem mennek el, mert tudják, hogy győzni nem tudnak. Inkább hozzámossák magukat a többi közönyöshöz és utána úgy csinálnak mintha az mind ők volnának. Egy. Kettő. Ebben az egész játékban csak a ballibek gyűlölködnek acsarogva-vicsorogva. Senki más. Az a 3,3 millió pusztán nem szeretné befogadni az írni-olvasni képtelen tömegeket, fél tőlük - jogosan- és döntött! Ennyi. A többi meg gyűlölködik, mert rájött, hogy átvágta saját magát, és jelenleg a média azon a százalék-szinten kezeli őket amit fel tudnak mutatni. 1,68% igen. Ezt tudták felmutatni, meg 6%-nyi érvénytelen szavazatot. Azok meg ne hőbörögjenek akik el se mentek.

Chayenne 2016.10.06. 17:29:38

@Én de genere Mi: Azt tudod, hogy Athénban - ha már ilyen művelt vagy - azoknak a szavazati jogát megvonták akik nem szavaztak?! Tehát az általad emlegetett dolognak van egy másik - szemérmesen elhallgatott fele - hogy mostantól sajnos csak néző vagy!

Chayenne 2016.10.06. 17:30:11

@pamut: Nevessetek csak- mást úgysem tehettek :-)

pamut 2016.10.06. 17:30:58

@fancy27:
most komolyan nem beszélsz magyarul?
ezt írtam, ha nem vagy képes értelmezni, kérj segítséget:

"Tehát érvénytelenné akartuk tenni az ocsmány és hazug gyűlölet-népszavazást, és ezt sikeresen el is értük. A gyűlölet-népszavazás hivatalosan is érvénytelen lett, ez TÉNY."

Kiegészítés:
HURRÁ-HURRÁ, sikerült érvénytelenítenünk a gyűlölet-népszavazást :)
Ennek szívből örülök, ezt akartuk, éljen! :)

pamut 2016.10.06. 17:33:24

Nem-fideszeseknek írom, mert a fideszesek tudom támogatják a hűtlen kezelést és a teljesen gátlástalan, extrém nagy Göbbelszi-pszicho-terrort:

A gyűlölet-kampány TÖBBE KERÜLT (mér több közpénzbe, természetesen), mint a BREXIT-kampány. Az angoloknál a kilépést és a belépést támogatók együtt nem költöttek annyit mint itt nálunk a gyűlölködők.....

Chayenne 2016.10.06. 17:33:25

Egyébként a bloggernek annyiban igaza van, hogy aki nem - vagy igennel - vagy érvénytelenül szavazott, annak nem sok köze van az esetlegesen fennálló magyarságához! Kb semmi!

fancy27 2016.10.06. 17:34:08

@pamut: hát ha ez neked ekkora örömre ad okot....légy boldog azzal a tudattal, hogy az érvénytelen népszavazás a parlamentre hagyta a döntést :-)

Chayenne 2016.10.06. 17:34:45

@pamut: Nem tűnik fel neked, hogy Te fröcsögsz itt végig?! Lehet el kéne slattyogni egy tükörig!

pamut 2016.10.06. 17:35:41

@fancy27:
:DDDD Mintha nem azt szavaztatna meg a kis korrupt zsoldosseregével bármikor Orbán amit csak akarna :DD Te komolyan beszoptad a kamu színjátékot? :DDD Te komolyan bevetted hogy ez az egész hiszti erről szólt? :DD

pamut 2016.10.06. 17:37:25

@Chayenne:
:DDD

Megcsináltátok a magyar történelem leghosszabb, legdrágább, legembertelenebb gyűlöletkampányát, másfél évig toltátok a Göbbelszi pszicho-terrort, de áááá, az nem számít, nem is ti vagytok a gyűlölködők, áááá nem! :DDDDD

Chayenne 2016.10.06. 17:38:00

@pamut: Zsoldossereg?! A szavazó?! Hát a jó kurva anyád a zsoldossereg!

fancy27 2016.10.06. 17:38:09

@pamut: ha ez így van, akkor pontosan ezért támogattad őket azzal, hogy nem akartad őket felülbírálni, amikor megtehetted volna. :-)))

fda 2016.10.06. 17:38:17

Hol van az a főcím, amiről ez a poszt szól? Nem kellene idelinkelni, vagy egy képernyőfotót mutatni? Merthogy kár fröcsögni, nyilvánvalóan elírás történt.
Ha, kedves cikkíró, nem értenéd, nem a "Magyarok", hanem a véleményt nyilvánítók 98%-a döntött egy jövőbeli, lehetséges betelepítés ellen.

Bár mindenki tudja, hogy a szavazók fele sose megy el semmilyen kérdés miatt, akik csúnyán beégtek e szavazás kapcsán, most mind magukénak tudják az otthon maradókat.

Akinek volt véleménye, azoknak eléggé egyértelműen egyöntetű véleménye volt, azt hihetnénk, nem olyan nehéz felfogni.

CyberPunK 2016.10.06. 17:39:06

@pamut: Persze, hogy többe került, ott nem a haverok adták a számlát. ;)

pamut 2016.10.06. 17:39:32

@Chayenne:
:DDDD
Nem beszélsz magyarul, kretén? :DDD
Erre válaszoltam: "a parlamentre hagyta"

Vagy már azt se tudod mit írsz csak tolod az agyatlan hisztit, idióta?

pamut 2016.10.06. 17:41:10

@fancy27: :DDD nem hiszel el b+ hogy ennyire hülye vagy, mintha orbánt érdekelné bármi is és nem vinné végbe az akaratát, te még mindig annyira ostoba vagy beveszed a színházat? :DDD

pamut 2016.10.06. 17:42:38

@CyberPunK:
és te annak örülsz hogy a 10 millió Mo-on több közpénzt kúrt el a maffia a Göbbelszi gyűlölet-kampányára, mint amennyit a 65 millió Nagy Britanniában költöttek el összesen a Brexit-kampányokra?

Miért örülsz annak hogy így elbaszták a magyarok pénzét, magyargyűlölő vagy?

Chayenne 2016.10.06. 17:42:46

@pamut:

Egy a lényeg: nektek kuss van! Ez számít csak.....

CyberPunK 2016.10.06. 17:44:08

@pamut: Miért, sírjak, akkor jobb lesz? Vagy mi a faszt kezdjek velük?

pamut 2016.10.06. 17:44:37

Hé, fideszesek,

a fidesznűnözést támogatjátok, ez már sokszor kiderült, örültük amikor az orbánmaffia lopja a magyarok pénzét.

de újabban már a köztévében és a többi fideszes propaganda-tv-ben, fideszes ocsmány szennylapban már NYÍLT CENZÚRA, nettó bolsi hírhamisítás van.

ugye örültök ennek is?

pamut 2016.10.06. 17:46:02

@Chayenne:
na látod, ez a te igazi, fideszes éned: kuss a magyarok 60%-nak :D
mondjuk én eddig is tudtam hogy ilyen vagy, a fideszesek ilyenek :)

pamut 2016.10.06. 17:48:02

@CyberPunK:
leszarom te mit kezdesz vele.

miket magyarokat zavar a hűtlen kezelés, a pénzünk gátlástalan, extrém mértékű elbaszása , és nem, nem fogjuk befogni a szánkat, akármennyire is szeretnék ezt a fideszesek.

morph on deer 2016.10.06. 17:53:59

@fda:
"...nyilvánvalóan elírás történt..."

Jaj nekem!
Tolmácsot kérek!

Beszél/ír/olvas valaki még magyarul a Turul-költötte 'Nemzethy' oldalon, vagy már mindenki csak 'orbánusul' tud?

Nem elég, hogy egyik plakát szövegét sem sikerült magyarul megfogalmazni, még ez is?

Szegény vezérünket állandóan csak félreértik!
Most már nemcsak a 'zellenség' sorosbérenc nihilista brüsszeliták, hanem már itthon is?

Szüzmáriám!
Ez már egészen biztosan összeesküvés!

Vagy csak a műveletlen tahók fogalmazzák már a honlapra kerülő híreket is, nemcsak a plakátok feliratait..?

CyberPunK 2016.10.06. 17:54:00

@pamut: Nem, nem zavar. Ha zavarna már lógnának a Fideszesek. Ahogy lógott pár uralkodó a történelem során. Egy birka nép vagyunk mi magyarok, és meglátod majd, hogy marad a Fidesz a következő választás után is.

pamut 2016.10.06. 17:54:29

Na amíg a fideszesek bebeszélik maguknak hogy a 40% több mint a 60%, addig a lényeg:

A magyarok NEM HAGYTÁK magatokat lerántani a fideszes szintre.
Ez nagy-nagy siker.

Pedig soha nem látott erősségű nyomás volt rajtuk: MÁSFÉL ÉV uszítás + hazudozás + anti-keresztény izgatás + félelemkeltés + gyűlöletkeltés + göbbelszi pszicho-terror.

És ilyen nyomás, hazudozás ellenére is a többséget nem tudták bevonni a gyűlölködésbe, az tömegpszichózisba. A többség nem vett részt a sunyi, hazug kutyakomédiában, a gyűlölet-népszavazásban.

És ez minden túlzás nélkül: fantasztikus. Jó most magyarnak lenni :)

morph on deer 2016.10.06. 18:01:07

@Chayenne:
"Zsoldossereg?! A szavazó?! Hát a jó kurva anyád a zsoldossereg!"

Ebben azért lehet valami, de tényleg!
Nem a rokoni kapcsolat felemlegetésére gondoltam, de a többi igaz lehet.

Tudod, a zsoldosnak legalább van annyi esze, hogy fizetésért dolgozik..!

pioneer2016 2016.10.06. 18:03:45

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Azt mindig elfelejted, hogy a jelenlegi törvényt ez a szemét Orbán és bandája hozta meg. E szerint a népszavazás érvénytelen. Saját csapdájukba estek bele. Orbán kínjában győzelemnek próbálja beállítani a vereségét. Az, hogy a "NEM" szavazók voltak többen, sima statisztika nem több. Megemlíteni érdemes, de következtetés levonására nem alkalmas, hiába próbálják úgy eladni. A népszavazáson nem-el szavazók nem biztos, hogy a Fideszre is szavaznának.

Jakab.gipsz 2016.10.06. 18:12:47

@pamut: A magyarok nem gyűlölnek senkit sem, neked meg elment az eszed.

Ha már szóba került az ezeréves történelmünk, gondolom észre vetted ez idáig még minden birodalom amelyik reánk támadt, rá baszott.
Pamut a tieidet hülyítő birodalom is ráfog baszni, nyugodj bele és ez ellen semmit sem tehetsz., feleslegesen hisztizel, gondolkodni úgysem tudsz, csak mocskolódni, sajnos.

mgdé 2016.10.06. 18:13:31

@Chayenne:
Nem vonták meg. Voltak bőven érvénytelen (túl kevés résztvevős) népszavazások is. Nézz nyugodtan utána. Aratásidőben eszük ágában nem volt az Athén környélbeli falvak - szintén athéni polgár - parasztjainak népszavazni, lévén más fontosat csináltak. Ha nem gondoltál lényefesnek a dolgot, épp nem éreztek "veszélyt"az iparosok, akkor ők sem mind járkáltak szavazgatni. Nem véletlenül találták ki menet közben a kellő szavazó létszám könnyebb biztosíthatósága végett a napidíjat. Amit a közügyre fordított munkanap megváltása volt. Ami viszont az idők során megvásárolható, minél több népszavazás megtartásában érdekelt "megélhetési népszavazót eredményezett". Semmi nem tökéletes. :P

Az, hogy netán lenézték azokat, akik rendszeresen(!) nem vettek részt a népszavazásokon, a saját sorsuk valamiféle irányításában, az kicsit azért más tészta.

pamut 2016.10.06. 18:19:12

@Jakab.gipsz:
Ez komoly? :D Másfél év intenzív, hisztérikus gyűlöletkeltés, félelemkeltés, uszítás után el akarod játszani mindez meg se történt? :DD

Az mondjuk igaz, hogy a magyarok többségét, 60%-ot nem sikerült bevonni a gyűlölködésbe, mi nemet mondtunk az uszításra.
Ez van, nem sikerült a magyarok többségét lezülleszteni a fideszes szintre.

A zavaros szavaidat az engem "támogató"(???) birodalom(???)-ról, nem igazán értem, de felteszem valami paranoid őrültség beszél belőled, igazolva azt amit eddig is gondoltam rólad....

BiG74 Bodri 2016.10.06. 18:23:12

@Chayenne:
Nem akarok senkit sértegetni, bár téged szeretnélek. Pont az ilyen retardált barom mondja majd meg a népszavazás alapján, hogy ki a magyar, vagy sem.
Azon kurvára felhorgadsz, hogy a másik oldal szellemi csökevényei lenéznek 3.3 millió embert, de azonnal kiírsz 5 millió embert a magyarságból, mert nekik más volt a véleményük mint neked.

Jolka40 2016.10.06. 18:28:32

@pamut: Nem is hiszed, milyen sokan értünk egyet veled. Ne hagyd magad hergelni, adjon magabiztosságot, hogy igazad van, és nagyon sokan veled vagyunk!

Censored Trompf 2016.10.06. 18:43:39

Amelyik blogra Pamut rászabadul anak vége.

Megjegyzem Jolka40, lehet hogy sokan vagytok pamuttal, de legalább háromszor annyian gondolják totál agybetegnek.

micsoda? 2016.10.06. 19:06:07

A " nem ment el" verzió hatásosabb, mert ott nem lehet a számokkal játszani. Azt sem szabad elfelejteni, hogy a retorziótól való félelem is szavazásra buzdított. Na meg az is a szavazáshoz tartozik, hogy a nagy többség azt hitte arra szavaz amit kormány hirdet, a szemellenző működött. Ezek után mindenféle panasz, helikopterezés, miegymás, kuss:)

pamut 2016.10.06. 20:31:31

@Jolka40: Köszönöm szépen, kedves vagy, ez jól esett :)

pamut 2016.10.06. 20:33:07

@Censored Trompf:
Szóval szerinted a 40% az a 60% háromszorosa? :)
Nem baj, egyszer csak majd belejössz a matekba is.... ;)

Ja, az meg annyira gyenge és nevetséges amikor már kínotokban kitalált tömegek mögé bújtok... :)

fda 2016.10.06. 20:56:10

@morph on deer: "Nem elég, hogy egyik plakát szövegét sem sikerült magyarul megfogalmazni, még ez is?"

Pontosan melyik nem volt magyar nyelvű? Vagy csak a balhé kedvéért írogatsz hülyeségeket?

Imre Csizma 2016.10.06. 21:54:12

Nem arról szavaztunk,hogy beengedjünk-e menekülteket vagy sem,hanem ,hogy az EU megkérdezze-e a parlamentet vagy sem.Mivel az igen válasz azt jelentette,hogy az EU ne kérdezze meg a parlamentet,nyílvánvaló hogy az igen válasznak semmi értelme nem volt,hiszen ki akarja,hogy az EU ne kérdezze meg a parlamentet.Egyébként meg mindenképpen megkérdezi,tehát a nem válasznak sem volt semmi értelme.Ezen az alapon én is tudnék olyan kérdést feltenni,hogy a 100% is elérhető lenne.Például akarja-e ön hogy minden állampolgár kapjon az államtól 100000 Forintot.

morph on deer 2016.10.06. 22:47:55

@fda:
"Melyik nem volt magyar nyelvű? Vagy csak a balhé kedvéért írogatsz hülyeségeket?"

Hülyeségeket is szoktam irogatni, szó se róla!
Viszont itt azon volt a hangsúly, hogy "magyarul helyesen" - ami helyes magyarsággal az is lehetett volna, hogy "helyes magyarsággal" (mármint megfogalmazni).

Katasztrofálisan gyatra, különösen, ha belegondolok, hogy a "magyarságtudat" mennyire gyakran lobogtatott tulajdonsága a kormányzatnak.
Talán szakemberekre kéne bízni az ilyesmit, vagy legalább lektoráltatni hozzáértőkkel, ha már nem telik..!

A baj az, hogy azt hiszem, fel sem tűnik az "illetékesnek"...

bal.zsam 2016.10.07. 00:07:38

@Chayenne: Valaki másnak a fejébe látsz bele. Hogy tisztább legyen: Én embertelenségre és gyűlöletre nem akartam szavazni. Feltett szándékom volt, hogy érvénytelenül szavazok éppen azért, mert ki akartam nyilvánítani a véleményemet. Amikor már valószínűsíthető volt, hogy a népszavazás érvénytelen lesz, már nem láttam értelmét, hogy 50 km-t utazzak az állandó lakóhelyemig és vissza, hiszen az eredménytelenség egybevágott a szándékommal, drága.

bal.zsam 2016.10.07. 00:19:31

@Terézágyú: Már csak meg kell különböztetni valahogyan a színe-javát az ocsmány, hazaáruló, ballibsi (több nem jut eszembe) országlakóktól, ha a magyar jelzőt sajnos nem lehet tőlük elvenni.

bal.zsam 2016.10.07. 00:37:35

@Jakab.gipsz: A döntés nem született meg, mert a népszavazás érvénytelen. Vagy ha megszületett, akkor nem a népszavazáson, hanem még azelőtt, és egyetlen ember fejében, akinek teljesen mindegy, mit akar a nép. Egy érvénytelen népszavazás után győzelmet kiáltani és a gránitszilárdságú alaptörvénybe megint belefurkálni a nép nevében csak jókora cinizmussal lehet, de arra jó, hogy a gondolkodó embert arra ösztönözze, hogy ki ne hagyja a következő választást.

bal.zsam 2016.10.07. 01:02:22

@Jakab.gipsz: A magyarok nem gyűlölnek senkit? Némely magyarok még azokat is, akiknek más a véleményük. Az írni-olvasni nem tudó csürhe, mocskos állat és hasonló becézgetések nyilván az emberbaráti szeretet megnyilvánulásai. De vannak, akik az ellen is tiltakoznak, hogy homo sapienseket költöztessenek a szomszédukba. A többi magyar valóban nem gyűlölködik, jutalomból kirekesztik őket a nemzetből.

Chayenne 2016.10.07. 05:38:33

www.origo.hu/tudomany/tortenelem/20161006-rajk-laszlo-ujratemetese-az-1956-os-forradalom-es-szabadsagharc-nyitanya-lett.html

Érdekes mai cikk!

A liberális ordítóknak: "a Szovjetúnióban nehezményezték Rákosinak, hogy a pártvezetésben túl nagy a zsidók aránya."

"Mi akarsz te ott lenni, zsidó-király?!"

Rettegett gyilkosok voltak.....

Olvassatok, művelődjetek, és próbáljátok megemészteni, hogy most más van!

Az EREDETI 2016.10.07. 13:33:29

@pamut: ezt már akartam mondani én is, hogy mennyire tisztelem és becsülöm , hogy van energiád erre :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.07. 17:40:20

@bal.zsam:

"De vannak, akik az ellen is tiltakoznak, hogy homo sapienseket költöztessenek a szomszédukba."

Mit szólnál ahhoz, ha melléd költöztetnének pár frissen szabadult gyilkost, szatírt, betörőt, gyerekmolesztálót stb. Tudod, ők is Homo sapiensek. Így, nagy H-val. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.07. 17:45:31

Junckernek nem tetszik a közvetlen demokrácia:

>>„Ha minden tagállam népszavazást tart, ha nem ért egyet egy döntéssel, hogy kimondassa az ellenkezőjét annak, amit a jogszabályok előírnak, nem fogjuk tudni irányítani és kormányozni Európát"<<

index.hu/kulfold/2016/10/07/juncker_a_veg_kezdetet_jelenti_amit_magyarorszag_csinal/

Hát ne is irányítsák és kormányozzák Európát - arra ott vannak a nemzeti kormányok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.07. 18:18:06

Durván támadják Orbánt:

"Emellett hiába volt igaza abban, hogy előbb helyre kell állítani az európai határok ellenőrzését, s csak ezt követően lehet a menekültek elosztásáról beszélni, nincs válasza arra, mi legyen a már itt lévő bevándorlókkal."

"Komolytalan ötletekkel áll elő: épüljön gigantikus menekülttábor az afrikaiaknak Líbiában..."

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/ilyen_durvan_meg_nem_vadoltak_orbant.622144.html

Nos, akkor nézzük csak.

1) Orbánnak elismerten igaza volt abban, hogy "előbb helyre kell állítani az európai határok ellenőrzését, s csak ezt követően lehet a menekültek elosztásáról beszélni". Az ejropéer vezetőknek elismerten nem volt igazuk e témában.

Orbán - Európa 1:0

2) Legyen, hogy Orbán sem tudja, mi legyen a már itt lévőkkel. Az ejropéer vezetők sem tudják.

Orbán - Európa 0:0

Összesített eredmény: Orbán - Európa 1:0

És még az is bőven meglehet, hogy egy év múlva kiderül, Orbánnak volt igaza a líbiai menekülttáborok dolgában is. Legalábbis már más európai politikusok is emlegettek ilyesmit.

Szóval bőven lehet az 1:0-ból 2:0 is.

De azért durván támadják Orbán azon kevés dolgok egyikéért, amit éppen jól csinált.
süti beállítások módosítása