2016.07.01- i bejegyzésünkre több, mint 82.000 - en kattintottak, nagy dolog ez egy alig több, mint 2 hetes blog „történetében”! Köszönjük.

Városi Kurir

Városi Kurir

Szabadság, egyenlőség, testvériség, avagy Orbán, és a tömjénfüst

2019. április 06. - Városi Kurir

Mondják, irtózik, mint ördög a tömjénfüsttől. Így van Orbán mindazzal, ami Macront, illetve az egész francia gondolkodást jellemzi. „Liberté, Égalité, Fraternité!„ /Szabadság, egyenlőség, testvériség!”/ a Francia Köztársaság alkotmányának 2. pontjában szereplő mottó ez, amely a Nagy Francia Forradalom “Liberté, égalité, fraternité, ou la mort! („Szabadság, egyenlőség, testvériség, vagy halál!) jelmondatából lett átvéve az 1789-ben kiadott Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozatába.


Ez utóbbi minden modern alkotmány alapja lett

A liberalizmus a szabadság elvűséget jelenti.Mindent szabad, ami nem árt mások jogainak, mondta a francia. Szabad polgár, citoyen lett, aki nem függ fáraótól, királytól, nemestől, vagy
pszichopata miniszterelnöktől. Ez éppen ellentéte annak, amit Orbán akar, művel. Ezért hirdette meg az illiberális államot.

Ha a magyarok nagy része nem lenne hibbant, vagy seggnyaló, ekkor meg kellett volna szólalnia a fejükben a vészcsengőnek. De ez nem történt meg. Mert nincs vészcsengő, csak kussolásra szocializált szolga. Nem kell nekünk szabadság, mondta a Főmérnök.

Egyébként is, mostantól ő mondja meg, mit szabad, és innentől kezdve ez zsarnokság. Ha kinyitod a szád, repülsz az állásodból. Ha csak lájkolsz a facebookon, véged van, mert Rogán vezetésével létrehoztak egy szervezetet, amely mindenkit figyel, és ezt nyilvánosan el is ismerték. Itt nem franciák élnek, csak csupa “56-os hős” magyar, aki már a korbács látványától is megdermed, nem szól. Eszébe se jut a “vagy halál” kijelentés, egy langyos sör többet jelent neki, mint a Szabadság!

De nehogy azt hidd, Orbán tette ilyenné ezt a népet

Nem. Orbán a magyar nép terméke, és ez a legnagyobb tragédia… Az egyenlőség szintén ellentéte mindannak, ami a Főmérnök akar. Ez ugyanis azt jelenti, hogy ha a természetes adottságainál fogva nem is lehet mindenki egyenlő, de jogaiban, elvi lehetőségeiben legyen az! Na erre mondta Orbán, hogy majd ő megteremti az új nemzeti középosztályt. Ami azt jelenti, hogy a valóságos, és teljesítményre képes magyar középosztály lesüllyed, vagy külföldre menekül. Ő pedig megteremti a hozzá hű milliárdosok, és hűbéri láncuk szövetségét.

Ez nem igazi középosztály, hanem seggnyaló, de nagyon jól élő réteg, akiknek már az unokái is igen jól fognak élni akkor is, ha az általános iskolát se képesek elvégezni. A lopott közpénzből kibélelte őket. De mindez csak addig van, amíg érvényesül a führer princip, a vezérelv. Aki megszegi, az a haláltól is retteghet, ahogy Simicska félt a plutonium mérgezéstől.

Ugyanis a dezertőrökre jelképes, és valóságos halál is várhat…

Nincs tehát egyenlőség, mert az ez esélyek, és a törvény előtti egyenlőséget is jelenti. De ők a törvények felett állnak, annyit lopnak, amennyit nem szégyellnek, mert megvédik őket a rendőreik, ügyészeik ,és bíróik. A kicsi polgár házát pedig százezer forint adóhiányért elárvereztetik ezek a mocskok, aki a mi adónkon zsírosodnak! A testvériséget szándékosan öli a rendszer az emberekből. Ha ugyanis minden ember testvér, akkor szeretik egymást, akkor szolidárisak, vagyis összefognak a zsarnok ellen.

Na, ezért nem kell Orbánnak a testvériség. Szakszervezetet szakszervezet ellen, foglalkozási csoportot a másik foglalkozás ellen, tanárt a diák ellen, párttagot pártja ellen stb. uszít, megvesz az oszd meg, és uralkodj elv alapján. Mert így nem fognak egységesen fellépni ellene. Nem hörgött a nép, mikor a rokkantnyugdíjakat elvették törvénytelenül, akkor sem, mikor a devizahitelseket ba...k ki az utcára a házukból.

Pedig mindenki sorra kerül, aki Orbán, és bandája gyarapodását zavarja, mert a lényeg a pénz

Az ő vagyonuk. Erről szól minden. Az egész államszervezet. De testvéreim, azért még nem veszett el minden! Vannak még köztünk, akik hisznek az emberiség ezen legszebb mondatában. Mondjuk, kiáltsuk, dadogjuk az igazságot, mert mást úgysem bír el a lelkünk, a hallgatást semmiképpen! Egy zsarnok se maradt örökké! Menjetek és terjesszétek: Szabadság, egyenlőség, testvériség!

A bejegyzés trackback címe:

https://varosikurir.blog.hu/api/trackback/id/tr3314743475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rasztaszív 2019.04.07. 14:51:20

@Ad Dio: a boszorkányperek áldozatainak a száma nem azonos a közvetlenül egyházi szervek által elítéltek számával,ugyanis a piszkos munka zömét "világi" bíróságok intézték - ugyanazon vallási elvek alapján.így pedig már jóval nagyobb szám jön ki.

várom a levelet 2019.04.07. 14:51:51

akkor visszamehetnénk a "kalandozásokhoz" a Dózsa féle felkelés vérbefojtásáig,a "hideg "napokig, a kiskatonák 56-os lemészárlásáig,mindenki sorolhatná a sérelmeket.

Jakab.gipsz 2019.04.07. 15:04:35

@várom a levelet:

Amerika történelmét a járványok és a betegségek formálták, nem pedig az általad perdöntőnek vélt katonai akciók.

Például, A mexikói azték birodalom, amelyikbe a spanyolok bele botlottak, igazi náci birodalom volt, a piramisaikat koponya hegyekre építették fel, és ezek mind a környező indán törzsek fiai és lányai voltak. Cortezre nem véletlenül tekintettek felszabadító istenként és tudott pillanatok alatt az ötszáz fős serege mellé harminc ezer önkéntest indiánt felsorakoztatni, a gyűlölt azték birodalom ellen.

lenörd hofstadter 2019.04.07. 15:09:53

Az orbáncsicskák örömére, az orbánsegnyalók szavaival megfogalmazva lássuk a valóságot:

O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány
O1G = oRBÁN EGY ócska tetves ótvar koszos kanGECIgány

Jelezném Endrének, hogy ezek a szavak azok, amiket kedvenc elvtársa, Bayer párttagkönyves kommunista elvtárs napi rendszerességgel használ az ellenzékre, így Endre elvtárs, csak magadból csinálsz szokásodhoz hűen ismét hülyét ha a szóhasználatot kifogásolod, hiszen a te buta fajtádnak szólnak a hithű kommunista bolsevik propagandistádtól, csak ugye ez már kiesik az egyszerűagyadból.

Jakab.gipsz 2019.04.07. 15:10:29

@Hamihami: Felületes vagy. Afrika belsejébe, a kinin felfedezése előtt fehér ember nem tudta betenni a lábát, vagy ha igen élve nem jött ki onnan. Csak a partvidékkel kereskedtek. Lásd, a Nilus forrás vidékének és kongó a felfedezésének a dátumait, mind a 18. század jelentős eseménye volt, így Afrika gyarmatosítása is. Tehát a rabszolgákat a part menti muzulmán kereskedőkért vették meg üveggyöngy és fémtömeg árúért cserében, stb. Nem kell elhinni mindent amit a Marxista történelem szemlélet eléd tár.

dare 2019.04.07. 15:14:34

A szabadságot a liberális oldal is remekül tudja szabályozni, a véleményszabadságot pl pazarul.
Az egyenlőséget a szocialistáknak kellene elhinnünk, de hát az egyenlők és egyenlőbbek azért ott is jól megmutatkozott, a liberálisoknál meg pláne.
A testvériség megvalósítása pedig még nehezebb lesz úgy, ha a zászlóra az egyén van felírva vastagon, és kétszer aláhúzva.

Akkor már csak egy kérdés maradt.
Ki fogja megvalósítani ezeket?
Mert a franciáknál is elég komoly deficit van ezekből.
Azt jól látjuk, hogy ki nem, a mi jelenlegi kormánypártunk pláne hogy nem.
De akkor ki?

Jakab.gipsz 2019.04.07. 15:14:34

@lenörd hofstadter:

És akkor mi van, ha Bayer csúnyán beszél veletek, nem ez a lényeg, hanem az, hogy Bayer veletek ellentétben nem hazudik.

Hörögj még egy kicsit, sajna csak gyűlölködni tudsz, egyetlenegy egy önálló gondolatod sincs. Ez van.

chrisred 2019.04.07. 15:15:12

@Ad Dio: Politikai tisztogatás a hatalomért harcoló frakciók között zajlott, hadd ne kelljen olyan gyilkosokat sajnálnom, mint Danton vagy Robespierre. A polgárháborús helyzetben a statáriális eljárás jellemző, ez így volt minden korban, minden idöben. Ne hasonlítsuk össz a békeidőben gyakorolt terrorral.

lenörd hofstadter 2019.04.07. 15:15:21

@MACISAJT:

"Jelzem, minden év november 4-én van az évfordulója annak hogy 1956-ban csermanek kádár és apró klein antal no meg földes lászló konkrétan szovjet tankon rontott rá Szolnokról érkezve a fővárosra."

És azt se feledjük, hogy az ócska kangecigány rajongója ennek örömére 2006-ban próbált magyar tankkal (nem gyártású, agyhalott barom) magyar embereket eltaposni miközben igazhitű magyar orbánbolsevikok szedték fel az utcaköveket és dobálták vele a saját magyar honfitársaikat. Csak ugye ez már nem az ócska orbánkomcsik legendáriumába tartozó történelmi tény, mert az már kellemetlen az ócska orbánkommunista elvtársaknak, hogy a kommunista gyerek orbángeci a saját népét a saját népe ellen fordította.

lenörd hofstadter 2019.04.07. 15:16:13

@Jakab.gipsz:

bayer elvtársad szájából igazság még nem jött, szar viszont annál több. És te eszed, mert neked ez kell.

Ad Dio 2019.04.07. 15:17:50

@rasztaszív:

Sokszorosan lősz bakot.

Egyfelől a tömeges boszorkányüldözések kora nem a középkor, hanem az újkor (16-18. század). A 15. század előtt nem volt tömeges boszorkány üldözés. A középkor során elvétve fordult elő ilyesmi, a római birodalom idejére vonatkozóan sokkal többről tudunk.

Az újkori boszorkány perek általában vallási indítékkal, de világi forrásból indulnak, főleg a demokratikusabb protestáns területeken. Az egyházak hivatalosan nem nagyon vesznek bennük részt.

Az áldozatok számát tekintve még az újkori boszorkány üldözések (1500-1750) áldozatainak együttes száma is elmarad a frforr politikai célból 1792-93 közben esett kivégzéseitől.

Az invizíció áldozatainak száma pedig dokumentáltan néhány ezer csupán.

en.wikipedia.org/wiki/Witch-hunt

ng.hu/kultura/2004/06/17/eltulzott_kozepkori_inkvizicio/

A frforr egyik legszörnyűbb öröksége az, hogy még ma is rengetegen hisznek minden alap nélkül az "emberevő" és "sötét" középkorban. Akkoriban még büntetlenül lehetett történelmet hamisítani.

Gyorgy Nagy 2019.04.07. 15:18:20

Elegünk van ORSOSBÓL és az egész fideszes tolvajokból !

Ad Dio 2019.04.07. 15:23:25

@chrisred:

"A polgárháborús helyzetben a statáriális eljárás jellemző, ez így volt minden korban, minden időben. Ne hasonlítsuk össze a békeidőben gyakorolt terrorral."

No még 1x...

Itt most politikai okból kivégzettekről beszélünk és nem polgárháborúról. Csak a jakobinus diktatúra alatt (nem egészen két esztendő) több embert végeznek ki ideológiai/politikai okokból, mint az EGÉSZ középkor 1000 éve alatt...

Ezek többsége egyszerű ember, akinek nincs nagyobb bűne, minthogy nem volt akkoriban polkorrekt.

midnight coder 2019.04.07. 15:27:07

@Jakab.gipsz: Ezeket a betegségeket viszont tudatosan is használták biológiai fegyverként a nem kívánatos törzsek "lecsillapítására".

midnight coder 2019.04.07. 15:27:49

@Gyorgy Nagy: Tök jó, amikor a "demokratikus baloldal" cigányozik.

midnight coder 2019.04.07. 15:35:11

@szepipiktor: "A társadalom két oldala a fideszesek / passzívak - neoliberális szekták mentén osztható ketté."

A táradalom - szvsz, mert statisztikája szerintem erről egyikünknek sincs - áll egy nagyon határozott fideszes oldalból, egy nagyon határozott MSZMP-s oldalból akik tudják hogy a pártjukat ma már MSZP-nek illetve DK-nak hívják. Van aztán egy kevésbé határozott jobb illetve balliberális meggyőződésű tömeg, ezek jobb híján a Jobbikra vagy az LMP-re, esetleg a Momentumra szavaznak, és van egy szép nagy semleges tömeg, akik a számukra legkevésbé rossznak tűnőt választják. És a Megyó-Fletó féle kúrmányzás, valamint az ellenzék 2010 utáni tevékenysége meggyőzte őket arról, hogy Orbánék még mindig a legkisebb rossz.

midnight coder 2019.04.07. 15:37:03

Amúgy egyébként valóban elég vicces a post, a francia forradalom Hitler és Sztálin elvtárs tevékenységét leszámítva kb. a legnagyobb vérfürdő volt Európában, és őszintén szólva nem vagyok teljesen meggyőződve arról, hogy az átlagpolgár bármit is nyert vele.

Ad Dio 2019.04.07. 15:55:26

@midnight coder:

Az első részével a mondanivalódnak egyetértek: a frforr Európa egyik legvéresebb időszaka volt.

A második fele viszont már véleményes. Én nem állítanám párhuzamba sem Hitlerrel, sem Sztálinnal. ezek az elmebeteg állatok egy zsákutcába vezették a népeiket, a világ haladásához pedig maximum az elrettentő példa bemutatásával járultak hozzá.

A frforr azonban - nagyon leegyszerűsítve - annak a véres és erőszakos kísérlete, hogy a polgárság átvegye a hatalmat a nemességtől, hogy egy hierarchikus világból a nyugat átlépjen egy demokratikusabba. Ebből a szempontból vérfürdő ide vagy oda, előbbre vitte a világot. Ha már mindenáron párhuzamot kell vonni, akkor én inkább a gyarmatosítással állítanám párhuzamba, ami kétségkívül véres és igazságtalan volt, azt viszont aligha állíthatjuk, hogy akár a világtörténelem haladásához, akár az adott népek jólétének növekedéséhez nem járult volna hozzá.

Mindezek tudatában is kijelenthető azt hiszem, hogy lobogtatni ezt a hármas jelmondatot a fent idézett kontextusban, erőteljesen böszme dolog.

Jó volna végre, ha a baloldal is szembe nézne a maga történelmi bűneivel és ha lehet kerülné az azokra, mint hőstettekre való hivatkozást.

nemecsekerno_007 2019.04.07. 15:56:12

Nem is érdemes elkezdeni sorolni, hogy hol tévedtek. Ugyanazt a gyumicsontot rágjátok 10 éve és ugyanazokat a hibás következtetéseket vonjátok le újra és újra. Nem kell ennél több bizonyíték arra, hogy a patás és csapata a legkisebb rossz. Szabadverseny és természetes kiválasztódás...

midnight coder 2019.04.07. 16:06:17

@Ad Dio: Kétlem, hogy az amcsi indiánok vagy az afrikai négerek annyira jól jártak volna a gyarmatosítással. Talán a dél-amerikaiak igen, bár őszintén szólva nemigen tudjuk pontosan hogy hogy éltek, max. az akkori hódítók annyira nem feltétlenül elfogulatlan írásai maradtak ránk.

Amiről viszont én beszélek, az a francia átlagpolgár élete a forradalom előtt és után. Őszintén szólva, nem hiszem hogy sokat javult volna. Persze, ha a mai francia átlagpolgárt és az akkorit hasonlítgatjuk akkor nyilván hatalmas a különbség, de közben azért volt egy elég nagy technológiai ugrás. Kérdés persze, hogy ez az ugrás a forradalom nélkül is bekövetkezett volna-e, de ezt már soha nem fogjuk megtudni. Én inkább azt gondolom, hogy a társadalmi változások a technológiai fejlődés következményei.

Ad Dio 2019.04.07. 16:36:04

@midnight coder:

"Én inkább azt gondolom, hogy a társadalmi változások a technológiai fejlődés következményei."

+1

dare 2019.04.07. 16:48:42

@midnight coder: "Kérdés persze, hogy ez az ugrás a forradalom nélkül is bekövetkezett volna-e"
Nem valószínű.
Lázadás vagy forradalom nélkül nincs az a technológiai ugrás, ami a társadalom egészében szerves változást tudna előidézni.
A fennálló rend megszilárdul, és mindenki elfoglalja a helyét a társadalomban.
A szegény szegény marad, a gazdag pedig gazdag.
Kivéve, ha beindul egy polgárosodás, de egy polgárosodás nem fog csak úgy magától megindulni, vagy azért mert a technológia változik.
Itt vagyunk példának okáért a negyedik ipari forradalom küszöbén.
Ha mindenki elfogadja a fennálló trendet, akkor a szegény szegényebb lesz, a gazdag pedig még gazdagabb, és nincs az a technológiai fejlődés, ami ezt megakadályozhatná.
És mivel a gazdag gazdagabb lesz, még jobban tudja így érvényesíteni a saját akaratát, tehát a társadalmi változásra kb annyi esély marad, mint pl nekem egymás után 5 -ször 5 találatnak az 5-ös lottón.

Visceroid 2019.04.07. 17:03:20

"Orbán a magyar nép terméke"

Mert mit vártatok? Ráhúzzátok erre a szerencsétlen, nyomorult országra egyik napról a másikra a kapitalizmust, és akkor egyből:
- térjen át sikeresen rögtön a kapitalista útvonalra
- szolgálja ki az újonnan érkezett nagyurakat nyugatról
- szolgáljon ki titeket, akik komcsiból hirtelen libsik lettetek
- és természetesen ripsz-ropsz dolgozza fel nem csak előző 40 év történelmét, de úgy a mohácsi vésztől kezdődően mindent, mert most van először lehetőségünk nyíltan beszélni róla.
- (ja, és zárójleben jegyzem meg. bár ezt nem mindig szokás említeni, hogy a 90-es években még egy profi kis polgárháború is volt alattunk, ami azért szintén megdolgozta a népet tudat alatt)

Szóval mégis mit vártatok?

dare 2019.04.07. 17:18:06

@Visceroid: Ez teljesen igaz.
20 évig sokkolták az itt lakók többségét, majd miután egy igen jelentős tömeg azt mondta, hogy elmentek ti a .., akkor jönnek az ilyen ténymegállapítások, hogy Orbán a magyar nép terméke.
Terszettek volna nem kitermeltetni a néppel, mennyivel is jobb lenne most.

midnight coder 2019.04.07. 17:39:28

@dare: Én viszont úgy látom, hogy Pl. a francia forradalomhoz vezető változások épp a már meglévő technológiai fejlődés következményei voltak. Ennek nyomán erősödött meg a polgárság, akik aztán a gazdasági mellé politikai hatalmat is szerettek volna. Persze, aki a dologban vérzett az a csóró talpas volt, akinek viszont semmivel nem lett jobb azután, hogy a nemes helyett a polgár házának a padlóját súrolta. Sőt, a dolog folytán bekövetkezett ipari forradalom rövid távon szerintem még rontott is a helyzetén. Igazán jól az átlagpolgár csak a II világháború után kezdett el élni.

midnight coder 2019.04.07. 17:44:05

@Visceroid: Pontosan. Ahogy a populizmus nyugat-európai terjedése is a derék liberális-bolsevik európai politikusoknak köszönhető, akik a világon mindenkinek az érdekeit védték Izraeltől az afrikai emberevőkig, kivéve az európai választópolgárokét. Aminek aztán meg is lett a következménye, Európa pár évtized alatt szép lassan bekerült a futottak még kategóriába, a világ már rég Kínáról és az USA-ról szól, az EU pedig a járókeretére támaszkodva bámulja az eseményeket.

arabok balrol 2019.04.07. 17:54:20

Gratulalunk Macronnak a szabadsaghoz.

Es semmilyen francia menekult ne jojjon erre, zsido se, soha!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.04.07. 17:58:56

generaciovaltas volt a blogon? regen is silany volt a felhozatal, de a tobbeves szunet elott nem volt jellemzo ez a kamaszkori hevulet.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.04.07. 18:12:33

olyan jo amikor neomarxistak magyarazzak a torz történelmi kepuk alapjan latott meg torzabb vilaglatasukat. pőrén áll a butaság de még azt hiszi..."menő "

Ekrü 2019.04.07. 18:43:13

"A Maximilien Robespierre által vezetett jakobinusok az 1793. június 2-i puccs során szerezték meg a hatalmat a mérsékelt Gironde-tól, és a következő hónapokban korábban nem tapasztalt terrort intézményesítettek. Miután leszámoltak a girondistákkal, az 1793 szeptemberében hozott gyanúsak elleni törvény jegyében idővel azokat is guillotine alá küldték, akik a párton belül veszélyt jelenthettek Robespierre-ék uralmára: előbb Hébert és a köré csoportosuló radikálisok, a „veszettek” kerültek sorra, idővel – 1794 áprilisában – pedig a tekintélyes Dantont és barátait is kivégezték. Bár Danton halálával a „Megvesztegethetetlen” jelzőt magára aggató egykori arras-i ügyvéd és klikkje utolsó jelentős ellenségétől is megszabadult, a terror mégis tovább fokozódott: az 1794 júniusában életbe léptetett prairali törvény szinte válogatás nélkül hurcolta a vesztőhelyre a politikusokat és civileket, egy hónap alatt közel 1300 embert. "
www.rubicon.hu/magyar/oldalak/1794_julius_27_a_jakobinus_diktatura_bukasa/
Nos,ennyit a "Nagy Francia Forradalomról,no meg a francia gondolkodásmódról....

bölcsbagoly 2019.04.07. 18:43:58

@böIcsbagoly: te ki a franc vagy, nicktolvaj?

Gerolsteiner 2019.04.07. 19:06:20

Itt a baj nem kicsi... Orvos látott már?

midnight coder 2019.04.07. 19:15:32

@bölcsbagoly: És milyen ügyes ráadásul. Más kérdés, hogy nicket lopni ősi román szokás.

Jakab.gipsz 2019.04.07. 19:16:47

@midnight coder: Az első háromszáz évben bajosan, fogalmuk sem lehetett a betegségek okairól, ezért bajlódott Európa is, a kölcsönösségi alapon elkapott szifilisszel, vagy a magas hegyi meddőséggel. Kissé felületes vagy de ezen könnyű segíteni, ha észreveszed, pontosan ez a Marxizmus bűne, eltereli a figyelmet a valóságról.

chrisred 2019.04.07. 19:22:23

@Ad Dio: Mi az, hogy ideológiai/politikai okokból? A legtöbb kivégzett ugyanolyan okok miatt állt a rögtönzött törvényszékek elé, mint máskor háborús helyzetben: feketézés, hamisítás, uzsora. Ne feledjük, Franciaország ebben az időszakban háborúban állt, gazdasági blokád sújtotta, és a royalisták zendüléseket robbantottak ki az élelmiszertermelő vidékeken, hogy kiéheztessék Párizst. Hasonló körülmények között az első világháborúban 700 ezer német halt éhen, és később Hitlernek a hatalomra jutásért csak annyit kellett ígérnie, hogy megbünteti az akkori fekrtézőket, uzsorásokat, aki a közhiedelem szerint a zsidók voltak.

Budapest a kutyaszar városa 2019.04.07. 19:22:56

Ez egy nagyon tip-top módon megfogalmazott poszt, az utolsó betűjéig igaz. Nem trágár, nem uszító. Vajon miért nem engedi a Facebook megosztani ? Ilyennel még nem találkoztam . Van valakinek ötlete ? Már a face is benyal ?

dare 2019.04.07. 19:24:59

@midnight coder: Igen, csak nem azért akarták a politikai hatalmat, mert minden tökéletes volt, hanem azért, mert nem tartották annak.
A fejlődés folyamatos volt az ipari forradalom kezdete óta, de ez még nem jelentette azt, hogy mindenkinek tökéletes volt minden.
Ahogy napjainkban se jelenti azt.

marat 2019.04.07. 19:34:00

Gyönyörű három szó, és forradalom volt, ehhez képest a németeknek csak annyira tellet, hogy freiheit und einingkeit vagyis szabadság és egység. Mikor annó megláttam az 50 frankos pénzen a kis herceget és Exupery repülőjét, nagyon meghatott. Ettől a néptől csak tanulni lehet. Ennyi.

rasztaszív 2019.04.07. 19:41:33

@Ad Dio: te lősz bakot,amikor egy tömeggyilkos eszmét úgy próbálsz mentegetni,hogy mindenféle korlátozásokkal próbálod összeszámolni az áldozataikat.ha már elkezdjük az egyház bűneit összevetni a francia forradaloméval,az onnan indul,hogy áldozatok millióiról beszélünk szerte a világban.

index.hu/techtud/2019/01/31/klimavaltozast_okozott_az_indianok_tomeges_halala/

böIcsbagoly 2019.04.07. 19:43:03

@MACISAJT: Na meg a te minisztériumi csapatod is megszűnne.

böIcsbagoly 2019.04.07. 19:47:11

@bölcsbagoly: Aki a műszakodat váltja a Lendvay utcában.

böIcsbagoly 2019.04.07. 19:51:34

a magyar politika hullámzó és zajló tengerében mi szilárd kősziklaként állunk. Egybekovácsolódva, felkészülve és megnövekedve, bizalommal tekinthetünk a választások elé. Ha ez önmagában elég volna, akkor választási győzelmünk nem lenne kétes, de rögtön hozzá kell tennem, hogy mindaz, amit felsoroltam, a gazdasági helyzet, a politikai helyzet, a reakció zavarása mellett is pártunk egységes felkészültsége csak kedvező körülmény, csak lehetőség a győzelemhez, amelynek megvalósítása most, ebben a hónapban történik.

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.04.07. 19:57:20

olvasom itten hogy így az orbán meg úgy a zorbán, és közben meg egyre nagyon kell fingani

csobi2011 2019.04.07. 20:13:45

A cikk szerzője egy láthatóan sértődött ember. Évekkel ezelőtt az első sorban állt hogy segget nyalhasson a fidesznek. De mivel még erre is alkalmatlan volt, ezért szidja a rendszert. Elég unalmas a sokadik ilyen sértődött mostanra ballibé vált okoskodó írását olvasni.

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 20:18:40

Szidjátok a zsidókat mert fáj nektek hogy ti csak tenyészállatok vagytok és SEMMIT NEM TESZTEK LE az emberiség asztalára. Lehet feltalálni. Nem akadályoz semmi ebben. Maximum a mindenbe beleszarok, leszarom a szabályokat életstílus, mert ISTENNEK érzem magam. Nagy rakás szarok vagytok mind egytől egyik.

Ad Dio 2019.04.07. 20:25:54

@chrisred:

"Mi az, hogy ideológiai/politikai okokból?"

Melyik szót nem érted?

"A legtöbb kivégzett ugyanolyan okok miatt állt a rögtönzött törvényszékek elé, mint máskor háborús helyzetben: feketézés, hamisítás, uzsora."

Jajnemár... nézz már utána a dolgoknak rendesen... és ha lehet ne valami marxista történésztől, hanem normális objektivitásra törekvő valakitől. A jakobinus terror pont leszarta a zavarosban halászókat, viszont simán kapott golyót az, aki "gyanús" volt. Elég volt egy szentkép, egy régi kapcsolat valami arisztokratához, élő katolikus hit.. bumm. Ennyi. Olyan szinten tombolt az önkény, a téboly és a terror Párizsban, ami ma már szinte elképzelhetetlen. Alig-alig menti a dolgot az, hogy mellesleg valahol a mélyben az eszmék maradandóaknak bizonyultak.

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 20:27:42

Feltaláltak előttetek egy rakás mindent hogy ti itt okskodhassatok. Az emberiség kilencven százaléka csak tenyészállat. Ez az evolúció lényege. Albert Einstein, Szilárd Leó, Neumann János, Teller Ede, és még sorolhatnám. Mind azon dolgoztak hogy neked ki legyen nyalva a segged, és hogy tovább élhess mint a halászó vadászó elődeid. Mind zsidók voltak HÜLYE gyerek. Tiszteld őket azért amit érted tettek.

Ad Dio 2019.04.07. 20:28:05

@rasztaszív:

Vicces fiú vagy te Raszta...

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.04.07. 20:28:21

Orbán a legjobb ami történhetett Magyarországgal. A többi ostoba, hazafiatlan megélhetési "politikus" csak ártani tudott. Ma egy kiszámítható, stabil helyzet van az országban. Remélem így is marad a következő 30 évben is. Ti meg szóljatok kutyát és költözzenek Germanisztánba.

midnight coder 2019.04.07. 20:33:30

@Dankházi Zsolt: A zsidózás alapvetően azért marhaság, mert a zsidók mint olyanok istenigazából pont úgy nem léteznek Európában, mint ahogy magyarok sem. Pontosabban, mi pont annyira nem vagyunk az a sötét bőrű, alacsony termetű, vágott szemű társaság, ahogy a magyarországi zsidók is sokkal közelebb állnak genetikailag az átlag magyarhoz, mint az Izraelben rekedt hitsorsosaik. Elég rendesen keveredtek a gének itt össze-vissza, vicces módon jó eséllyel még Hitlernek is voltak zsidó ősei.

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 20:45:52

Orbán. Kihasználja a migrációt. Ebből profitál. Mindeközben leszarja hogy Te vagy bármely hozzátartozód megdöglik egy állami kórházban. Rád csak a hozzád tartozók emlékeznek meg, senki más. Ha egyáltalán eltemettetnek. Egyszer élsz te is meg ő is.... Viszont te teszed lehetővé az ő gazdagodását.

midnight coder 2019.04.07. 20:47:54

@Dankházi Zsolt: Azért a dologhoz némileg hozzájárult itt Irinyi József is, Bánki Donát, Csonka János, Jedlik Ányos, Szent-Györgyi Albert aki hirtelen az eszembe jut. Persze alapvetően ez is hülyeség, az átlag magyar attól nem lesz okosabb, hogy Irinyi is magyar volt, ahogy az átlag zsidó sem attól, hogy Neumann is.

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 20:50:54

Ráadásul a keresztény vallás alapja a zsidó vallás. Tetszik nem tetszik, ez van.

midnight coder 2019.04.07. 20:53:14

@Dankházi Zsolt: A gengszterváltás óta kb. folyamatosan lopnak a politikusok, csak ennek nem mindig volt sajtója. A migrációval kapcsolatban pedig Orbánnak pont igaza van, Afrikában nem hogy ketyeg a demográfiai bomba, de már fel is robbant az első hulláma. Jelenleg 1.3 milliárd ember van ott, ez 2050-re duplázódni fog a demográfusok szerint. Sok-sok nagyon csóró ember, az európaitól nagyon-nagyon eltérő kultúrával, értékrenddel, és akik látják a tévében, hallják a rokonoktól hogy itt a Paradicsom. Pár ezer embert még csak-csak lehet asszimilálni, pár tízmilliót már aligha, pláne egy olyan Európában ami amúgy is leszálló ágban van.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.04.07. 20:55:45

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: "Orbán a legjobb ami történhetett Magyarországgal."

De majd csakakkor, amikor Ceaucescu kollégájának az utolksó napjaiba fut bele. Abból aztán itt a következő 30 évre minden politkus tanulni fog és még egy füszálat se mernek majd ellopni mert főbe lövetést kockáztatnak meg. Orbánunk maradék emléke tehát így lesz majd útmutató példakép az utána következő Európai felzárkózás és polgárosodás korszakában.
A gázszerelők meg majd maradnak a kaptafánál és nem fognak gázszerelés helyett fél országot ellopni.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.04.07. 21:01:26

@midnight coder:

Te szerencsétlen hülyeagyú komcsi, Afirkában már 5000 év óta éhség meg túlszaporodás van, ennek ellenére eddig se lett Európa afrikai. Meg ezután se lesz mert csak azért mert éhes vagy mert háborús övezetek vannak, Európában ezekre továbbra se fognak menedékjogot kapni. Még szubszidiárisat sem.

Ha ennyit tudnál, akkor szólhatnál az elmeorvospdnak hogy csökkentheti a nyugtató adagodar, mert már nem rettegsz attól, hogy az unokáid fekete bulákkal fognak kefélni, a válogatottban meg a Bödét az Mbappe fogja kiszorítani.

tireless treehugger 2019.04.07. 21:09:53

Eddig minden sikeres lett amihez orbán hozzányúlt, igazi zseni. Erős a gyanúm hogy senki sem kérte meg a kereszténység megvédésre, csak most a csuhások kerültek sorra. TÉRDRE!!!!!

Remélem én nem kerülök sorra, nem szeretnék arra ébredni hogy "tireless treehugger" a MAGYAR NEMZET hőse, erkölcsi kötelességünk őt és minden hozzátartozóját megvédeni.

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 21:09:53

Zsidózást tultárgyaltuk (remélem).
Orbán. Ha azt hiszed hogy a te érdekeidet szolgálja, nagyot tévedsz. Gondolkozz. Pont leszarja a tenyészbikát és a tehenet. Szülj bazdmeg, csak kórház nincs.

Klíma szempontból pedig, igen, jönnek majd a menekültek. Te sem akarnál megdögleni azért hogy az európaiak jobban élhessenek.

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 21:17:38

Persze lehet nemzeti szülészetet nyitni bármely üres stadionban. Mert az van.

sírjatok 2019.04.07. 21:18:15

@rasztaszív: ja ja én láttam a pestisbaktériumokat és katolikus volt mind

úristen, hogy az európai betegségek is a katolikusok hibája valahogy :D

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.04.07. 21:20:56

Remélem a kibaszott orbán végre eltakarodik és szophatok megint arab faszt! A tökömbe már, hogy most a déli határig kell utaznom ezért!

midnight coder 2019.04.07. 21:25:55

@Dankházi Zsolt: Jönnek azok klíma nélkül is. Mi is mennénk, ha mondjuk az 50-es évek óta azt a stratégiát követjük mint ők, és mára 100 millióan élnénk az országban. Persze hogy éhezés lenne, pláne úgy ha a népesség nagy része írástudatlan.

midnight coder 2019.04.07. 21:31:23

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: " Afirkában már 5000 év óta éhség meg túlszaporodás van, ennek ellenére eddig se lett Európa afrikai."

Egy fenét van. Úgy a gyarmatosítás végéig viszonylag egyensúlyban volt a lakosság. Azóta viszont tényleg durván megnőtt ott a létszám. Ráadásul 5000 éve még nem volt TV ahol Kunta Kinte láthatta, hogy nem mindenhol van a legközelebbi vízforrás 10 kilométerre.

Jelenleg a kicsi négereket nem az állítja meg, hogy nem tudnának idejönni, és nem is az, hogy a derék európaiak nem fogadják be őket, hanem az, hogy a derék illiberális törökökkel és líbiaiakkal a derék liberális európai politikusok megegyeztek, hogy ott tartják őket. Persze ez sem megy 100%-ban, pár tízezer kicsi néger így is átjut Európába minden évben, kérdés hogy meddig marad ez csak ennyi.

rasztaszív 2019.04.07. 21:31:24

@sírjatok: humorosnak találod magad...?anyukád halálával nem akarsz viccelődni picit?

az 1455-ös Romanus pontifex pápai bulla,amiben kimondták,hogy a meghódított területek lakossága,ha nem veszi fel a katolicizmust,nem számít embernek,na az elég egyértelműen a katolikusok hibája.

dare 2019.04.07. 21:32:11

Egyébként most így kicsit jobban belegondolva, szinte kísértetiesen hasonló a helyzet, mint ami akkor volt.
Na majd a mi kutyánk kölyke...
Aztán mégse.
Majd kapunk mi is egy Napoleónt a nyakunkba.
Vagy ez már az az időszak?

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 21:34:30

A kapitalizmus lényege az, amit már Hitler megálmodott. Az árja faj dolgoztatja az alávalókat. Persze jelképesen írom. Neki nem sikerült erővel az, ami később sikerült békével. Az egész EU erről szól. Vannak nagytőkések akik megvesznek kilóra országokat. Háború nélkül. Mi megvett alávalók vagyunk.

midnight coder 2019.04.07. 21:34:45

@rasztaszív: Ja. Az a pár millió szovjet paraszt akiket Lenin elvtárs azért ítélt éhhalálra mert vallásosak voltak és szerették a cár atyuskát pedig nyilván az ateisták hibája. Nem beszélve a pár tízmillió kicsi kínairól aki a kulturális forradalomba és a nagy menetelésbe halt bele.

dare 2019.04.07. 21:36:59

@dare: Napóleont- jav.
Pedig mennyivel jobb lenne, ha nem a düh és a harag, hanem helyette inkább az itt lakó emberek sorsa izgatná jobban a kormányt.

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 21:41:51

Orbán pedig ezt a tényt próbálja súlyosbítani úgy, hogy összeszerelő üzemnek adta el a mezőgazdasági területeinket. Lassan semmink nem marad, igaz lesz ránk az országomat egy lóért mondás.

chrisred 2019.04.07. 21:45:44

@midnight coder: Annyira hülyeség, hogy például Bánki Donát is zsidó származású volt, csak mondjuk Neumannal ellentétben ez nem olyan nyilvánvaló a neve alapján.

tireless treehugger 2019.04.07. 21:51:57

@dare:

Régen volt aki felügyelje a dilihazát, de így orvos és ápolók nélkül nagyon elszabadultak a bentlakók. Kis napóleonunk pedig mindennap megnyer valami csatát. Az úri közönség tombol.

dare 2019.04.07. 21:56:52

@tireless treehugger: Úri közönség?
Lassan már leírva is groteszknek tűnik ez napjainkban.

chrisred 2019.04.07. 21:58:45

@Ad Dio: Ja, ha csak a Párizsban müködő forradalmi törvényszékre szűkíted le, akkor 2700 halálraítéltről beszélünk. Ami természetesen magas szám, de arányositható az inkvizíció hivatalosan nyilvántartott áldozataival. (Nem beleszámolva azt az arányaiban sokkal nagyobb számú áldozatot, akiket az inkvizitórius eljárást követően átadtak a polgári hatóságoknak.)

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 22:03:53

Ez nem diliház. Rég fel van építve, ki van alakítva. Nem Orbán találta fel a spanyolviaszt. Ő egy olyan politikus a sok közül, akinek szemethúnynak a milliárdos lopásaira mert az oligarhiák jóval többet lophatnak a segítségével. Ez a kapitalizmus. Nincs itt semmi keresztényi.

ulpius66 2019.04.07. 22:05:13

"Mondják, irtózik, mint ördög a tömjénfüsttől. Így van Orbán mindazzal, ami Macront illeti...."

Hát mit mondjak?

Macrontól én is írtózom, mint ördög a tömjénfüsttől!

Mit lehet abban az emberben szeretni aki feleségül vette saját nagyanyját, miközben buzi négerekkel ölelkezik??????

morph on deer 2019.04.07. 22:07:39

@midnight coder:
“Pár ezer embert még csak-csak lehet asszimilálni, pár tízmilliót már aligha, pláne egy olyan Európában ami amúgy is leszálló ágban van.”

Nem értem mit idegeskedsz, hiszen ott a viktor és megvédi Európát!
Meg ott a kerítése is, ami ugyancsak azért épült, hogy megvédje Európát!

Nem emlékszel? Saját maga mondta, megszámlálhatatlan alkalommal..!

Hiszen nyilván azért nem írta alá az afrikai menekültügyi megállapodást sem, mert nem érdekes az egész, ő majd megoldja, ha ideérnek!
Hiszen azért szavazol rá - gondolom - te is, hogy ne kelljen aggódni ilyen piszlicsáré dolgok miatt, mint 1,3 milliárd potenciális afrikai menekült, vagy akármennyi miatt sem...
Vagy nem?

Csak nem azt akarod mondani, hogy orbán csak pofázik, de képtelen arra, hogy “megvédje a keresztényi értékeinket”?

Ezt nem hiszem el a mi hős vég(bél)vári vitézünkről! Hiszen olyan délceg, olyan felkészült, hogy csak na!
Kifejezetten egy nemzetthy hőst látok reinkarnálódva benne, ha rá nézek: egy az egyben, mint Zotmund fia, a Búvár Kund!

Ő is zseniálisan megfúr mindent, alattomban, főleg ha az a józan ész által diktált és mindenki más által megfelelőnek tartott megoldás lett volna, ami az együttműködésen alapul.

Az nem kell, mert mint mondtam, teljesen szükségtelen. Hiszen mi annyira, de annyira fel vagyunk készülve, hogy jobban már nem is igen lehetne...
Legfeljebb meghosszabbítjuk (Vásárosnaményig a kisvasutat) a kerítést, meg a “határvadászok” munkaidejét, és el is van intézve az egész.

Szóval nem kell itt aggódni egy percig sem, meg a zasszonynak is lehet szólni, hogy ne is ábrándozzon kőkemény afrikai élményekről, mert ide senki be nem teszi nem csak a lábát, de semmijét..!

Mi itt úgy meg leszünk védve, hogy a fal adja majd a másikat!
Ezért nem is érdemes itt riogatni senkit a migránsokkal, ránk nézve ennek semmi jelentősége, hála orbánnak, a hősnek!

Lovasszobrot neki!

Exploiter 2019.04.07. 22:08:01

Mi ez a hülyeség már megint
Persze, hogy orbán a magyar nép csinálmánya.
Örüljön neki.
A macron meg a francia népé. Annak is örüljön. Róluk mostanában úgyis mindenkinek ez a jelmondat ugrik be. Ja.

Ad Dio 2019.04.07. 22:10:33

@chrisred:

:-)

Nem.

A jakobinus terror alatt országos üldözés folyt. A politikai okból halálos ítélettel kivégzettek száma valahol 20-50.000 közt lehetett, bár akadnak ennél magasabb becslések is.

"Ami természetesen magas szám, de arányositható az inkvizíció hivatalosan nyilvántartott áldozataival."

Csak Párizsban és 2 év leforgása alatt. Az meg ugyebár az egész keresztény világ, és vagy 300 év. Arányosítható lenne? Viccelszbolondozol?

Dankházi Zsolt 2019.04.07. 22:20:47

Orbán nemzeti köntössel takargatja azt, hogy elllophatnak bármit az olcsó munkaerőért cserébe. Mi jelenleg két meddő tyúkot sem tudnánk megvédeni, nemhogy az országot.

Egy igazabb ember 2019.04.07. 22:21:58

Nagyon szép szavak! Illúziónak mindenképpen jók! De mi is a szabadság? Ingyen letölthetek filmeket és zenéket? Megfürödhetek a szökőkútban, ha melegem van? Leakaszthatok egy rúd kolbászt a boltban és nem kell érte fizetnem?
Egyenlőség? Bárkinek elvehetem a mobiltelefonját, hogy nekem is legyen ilyen? Beülhetek a szép kocsijába? Na és ha meglátok egy szép képet a falon az enyém lehet?
Testvériség? Mikor költözhetek be hozzád, tesó?

2019.04.07. 22:38:07

@Egy igazabb ember:

Te most viccelsz, vagy csak simán suttyó vagy?

A kérdéseidre a válasz:

Szabadság az, amikor például agyhalott gyökerek is írogathatnak itt a neten, meg a fácsén.

Egyenlőség az, amikor szavazhatnak is négyévente, egy zsák krumpliért, és tízezer forintos utalványért.

Testvériség pedig az, amikor a román és ukrán, valamint a felvidéki NEM ide adózó magyar szavazhat arról, hogy a te és az én adómat a csúti takony stadionokba fektesse.

Elég világos voltam gyíkarc?

morph on deer 2019.04.07. 22:44:21

@Egy igazabb ember:
“Egyenlőség? Bárkinek elvehetem a mobiltelefonját, hogy nekem is legyen ilyen?”

Hmm... Azt hiszem elkerülte a figyelmedet, hogy akkor meg annak nem lesz mobiltelefonja, akitől elvetted, tehát akkor nem neked IS lesz ilyen, hanem CSAK neked lesz, neki meg nem.

Szerintem fuss neki még egyszer. :)

tireless treehugger 2019.04.07. 22:54:36

@Egy igazabb ember:

Látom már kaptál választ itt egy másik.

Ha az adott fogalmakat nem tudod megtölteni értelemmel az a te hibád. Valahol tinédzser korodban kihagytad a tanulást, aztán nem jutottál előre és megkeseredtél, elhagytak a barátaid így befolyásolható lettél, mára már csak a rosszat látod meg.

A hiba nem a rendszerben van hanem benned. Nem a lipsik/zsidók/.... /mások a hibásak hanem te. A liberális rendszer nagyon kegyes volt veled. Kiselejtezhettek volna már évekkel ezelőtt és hozhattak volna helyetted valami életrevalóbbat. De ők életben hagytak, segítettek, lehetőségek ezreit tették eléd, iskoláztattak, etettek, kultúrát gazdaságot társadalmat tettek alád. Te viszont a saját hibádból lúzer lettél.

Pontosan abban a helyzetben vagy amit tudásod tetteid motivációd alapján érdemelsz.

Jakab.gipsz 2019.04.07. 22:59:43

@midnight coder: Ugyan ebben az időszakban zajlott a Búr háború és zárták az angolok a búr nőket gyerekeket koncentrációs táborokba. Nézz utána a történelmi kronológiai táblákba mi minden történt a világba, egy technikai fölényben lévő birodalom vissza élt a hatalmával így mondjuk ma, akkor a civilizációt a fejlődést, és a szabd kereskedelmet, exportálták.

Egy biztos a pragmatikus angolok, stabilabb állam apparátusokat építette ki, mint a franciák, németek, vagy az olaszok, a hollandok sem remekeltek.

Jakab.gipsz 2019.04.07. 23:04:50

@Dankházi Zsolt: "Ráadásul a keresztény vallás alapja a zsidó vallás". Tetszik nem tetszik, ez van.

Nem tetszik mert szamárság,

Azért mert anno Jézus az a "rossz zsidó" a zsidókhoz beszélt arámiul, ez kb, annyira volt ismert nyelv, a római birodalomba mint ma a lovári,

Jakab.gipsz 2019.04.07. 23:32:24

@lenörd hofstadter: Ha Bayer Zsolt hazudik bizonyítsd rá, ha nem tudod akkor, a Te szádból ömlik a "szar" és Te lefetyeled, a saját gyűlölködő hazugságaidat.

Egy igazabb ember 2019.04.08. 06:40:34

Köszönöm, tesók a hozzászólásokat. Ami kiderült:
1. Szabadság: csak olyan formában létezhet, ahogy azt elképzelitek.
2. Egyenlőség: Akik ezt hirdették, azok mindig kifosztattak társadalmi rétegeket és sosem zavarta őket, hogy most nekik van, azoknak meg nincs.
3. Testvériség: vezetni kell a bunkókat. Ha rám szavaznak, tesók, ha nem, akkor gyökerek, akiket vagy át kell nevelni vagy el ki kell irtani.

midnight coder 2019.04.08. 06:55:33

@Látens Inszinuáció: "Szabadság az, amikor például agyhalott gyökerek is írogathatnak itt a neten, meg a fácsén."

Persze csak addig, amíg olyanokat írnak amit szabad.

midnight coder 2019.04.08. 07:14:49

@morph on deer: Orbán nyilván nem fogja megvédeni Európát, ahogy senki sem. Európa, legalábbis a nyugati része simán el fog pusztulni. Ahhoz, hogy Európa a mai formájában fennmaradjon egy szélsőjobbos egyesült Európa kellene. És szélsőjobb alatt ne a kereszténységet értsd, csak annyit, hogy az összes afrikai és közel-keleti polgárt kipenderítsék innen, függetlenül attól hogy miért van itt.

De ehhez egy harmadik erő kellene. Sem a jelenlegi liberósbolsevik irányzat nem alkalmas erre, akár liberálisnak, akár konzervatívnak hazudja magát az illető, sem az Orbán féle nemzeti gárda. Ez utóbbi azért nem, mert Európának csak együtt van esélye. Azaz, a saját érdekek védelme mellett egy sokkal szorosabb integráció is kellene. Európai nemzettudattal, közös nyelvvel (praktikusan az angollal). Orbánék csipet csapata viszont csak a saját nemzetben gondolkodik, ki-ki a magáéban. Ez szintén nem vezet sehová, egy Németország vagy egy Franciaország sem tud hosszabb távon labdába rúgni egy USA, Kína méretű társasággal, de szép lassan ide lehet sorolni majd Indiát is.

A jelenlegi helyzetet egy fenti európai jobboldali erő tudná megoldani, aki esetleg integrálni tudná a szövetségbe szép lassan az oroszokat is. Ennek így együtt már lenne esélye hosszabb távon - de ez is elég halvány esély, mert egy ilyen integrációnak is kellene vagy 100 év, és addig a többi hatalom sem olvas újságot, különösen a jó amcsik és a derék CIA nem. Nekik nagyon nem kellene egy ilyen erős Európa.

Ami a realitás az ezzel szemben az, hogy nyugatot szépen elárasztják az orkok, közben pedig gazdaságilag is beáll a földbe. Ide viszont kevésbé fognak jönni, egyrészt mert itt nem olyan nagy a jólét, másrészt mert a lakosság történelmi tapasztalata megvédi az ittenieket a wilkommenskulturtól. Aztán, amikor Nyugat-Európa végképp élhetetlen lesz, az ottani polgárok szépen megindulnak a világba, a tehetősebbek nyilván megpróbálják Kanadát, az USA-t, vagy Ausztráliát, a kevésbé tehetősek pedig jönnek ide keletre.

chrisred 2019.04.08. 08:05:34

@Egy igazabb ember: Nem, a szabadság azt jelenti, hogy az állam ezeket nem teheti meg veled. Nem viheti el a kolbászt a padlásodról, nem költöztethet be másokat a lakásodba, nem akaszthatja le a képet a faladról. Emellett nem döntheti el, hogy mikor mehetsz külföldre, nem teheti kötelezővé számodra, hogy dolgozz neki annyi pénzért, amit jónak lát, ésatöbbi, ésatöbbi.

TheSaurus 2019.04.08. 08:08:07

@Ad Dio: "Az vagy, amit megeszel." ;)

chrisred 2019.04.08. 08:12:45

@midnight coder: A realitás az, hogy mire ez az elképzelt folyamat lezajlana, addigra a szakképzett és fiatal magyarok már régen az orkok számát gyarapítva nyugaton lesznek és alapítanak családot, nálunk a nyugati multiknak és a magyar oligarchák cégeinek éhbérért dolgozó ukránok és balkániak telepednek meg és lakják be az országot, magyarul legfeljebb a szükségszerűségből itthon megöregedő és töredéknyugdíjból élő nemzedék fog beszélni, amíg ki nem hal.

Ad Dio 2019.04.08. 08:14:35

@TheSaurus:

Lágytojás, kifli, kávé. A kávé még tart.

Szép napot! (És TÉNYLEG. Attól mert egy-két dologban nem értünk egyet, emberek, magyarok, 21. századiak vagyunk. Több bennünk a közös, mint a különböző ;-) )

TheSaurus 2019.04.08. 08:16:25

@Ad Dio: Nálam a kávé fogy el először. meg másodszor. Meg harmadszor. Aztán jön a reggeli. ;) (Én se szoktam demagógot enni.)
Neked is szép napot!
És köszönöm.

Ad Dio 2019.04.08. 08:25:44

@TheSaurus:

A kávé az a varázsszer, ami az "anyádba elmész!-ből" "gyere Drága, meglátogatjuk az Édesanyád!-at" csinál.

chrisred 2019.04.08. 08:35:27

@Ad Dio: Nem én szűkítettem le Párizsra a forradalmi törvényszékek működését, csak jeleztem, hogy, ha már ezt tesszük, az olyan mészárlásokhoz képest, mint amit mondjuk Carrier művelt Nantesban (három hónap alatt ugyanannyi, mint Párizsban három év alatt), a párizsi öldöklés kisebb mértékű volt. Főleg akkor, ha belevesszük a girondisták, dantonisták, hebertisták és a jakobinusok és aktivistáik százait, akik egymással végeztek a hatalomért folytatott harcban. Amúgy azt senki sem tagadta, hogy a forradalmi terror működtetői gátlástalan pszichopaták voltak, az arányosítás pusztán azt jelenti, hogy az inkvizíció működtetői se voltak különbek.

Gyorgy Nagy 2019.04.08. 16:41:49

@midnight coder: Ö is egy “bevándoló”ösök leszármozottja !De ez a törpe komunistázik amikor apucija PÁRT TITKÁR volt ö pedig KISZ titkár .Igaza volt Lajosnak :ORSOS EGY GECI !

Gabor Tamas 2019.08.10. 14:08:24

Állitólag a Face nem türi a gyülöletkeltö posztokat. Ez mi, ha nem gyülöletkeltö. Vegyétek már észre, hogy a regnáló kömány 2/3 - os támogatást élvez.
süti beállítások módosítása