2016.07.01- i bejegyzésünkre több, mint 82.000 - en kattintottak, nagy dolog ez egy alig több, mint 2 hetes blog „történetében”! Köszönjük.

Városi Kurir

Városi Kurir

Ligetdúlás

jegyzi: Pálmai Tamás

2016. június 28. - Városi Kurir

letoltes_1.jpg

A ligetvédők mai kordondöntő akciójának, és az azt követő állóháború előzményei közül a legtalányosabb Sebestyén Eszter esete, akiről a sajtó azt írta, hogy előállítás közben eltörték a vállát.

A hétvégén kiadott rendőrségi közlemény cáfolta a hírt, a Városi Kurírnak maga az érintett meséli el az esetet:

Nem látom értelmét olyan hazugságnak, amelyről látlelet, ambuláns lap bizonyítja, hogy nem igaz. Már az maga is furcsa, hogy miért cáfolja a rendőrség egyszerre azt, hogy megsérültem, és azt, hogy mindez előállítás közben történt, szerintük a nem létező sérülést tettenérés közben szenvedtem el.  Azt hiszem, nem kell komolyabb bizonyíték, mint az ambuláns lap, amin öt sorban hosszan sorolják a zúzódásaimat és, hogy az állapotom miatt szoros megfigyelésre van szükségem. Az tény, hogy nem tört el a vállam, hiszen az nem is tud eltörni, „csak”a nyakra merőleges csontból törött le egy darab. Az is az én álláspontomat erősíti, hogy a polgári engedetlenség első, legfontosabb szabálya a fegyelmezettség, és én végig fegyelmezett voltam.  

A helyszínen tartózkodó más aktivisták szerint az esetben az is különös, hogy a rendőri atrocitásnak semmi előjele nem volt.  Negyedórás, higgadt hangnemben zajló beszélgetés után, amely a biztonsági őrök, a rendőrök és az aktivisták – köztük Sebestyén Eszter - között zajlott, egyszer csak letámadták őket a rendőrök. Sebestyén Eszter ekkor a felszólítást követve, békés tempóban elindult a kocsi felé, de az ott lévő három rendőrből kettő rávetette magát.

 Amikor már le voltam fogva, össze voltam csomagolva - veszi át ismét a szót a sérült aktivista, akkor mondták, hogy ne álljak ellen. Nem tudom mit képzeltek, hogy miközben békésen beszélgettem, úgy, hogy náluk volt a személyim, elszököm?

A sorrend tehát az volt, hogy nem én álltam ellen és ezért kellett engem, mint nagyon veszélyes elemet lefogni és e-közben csavargatni a kezeimet, ami többször is megtörtént, nem, előbb voltak agresszívak, és csak aztán figyelmeztettek, hogy én ne legyek az. 

A sérülésem - nem vagyok orvos, csak, mint szenvedő fél beszélek a testemmel történtekről - akkorra tehető, amikor betettek a kocsiba, akkor ugyanis még a közelben állók is hallották a reccsenést. Aki figyelmesen megnézi, az esetről a helyszínen készült videónak ezt a részletét, észlelheti is a jellegzetes hangot, ami akkor hallható. Most is állítom, semmit nem tettem, amivel felingerelhettem őket, ami indokolta volna, hogy rám vessék magukat.

Az én esetem is bizonyítja, hogy a hatalom nagyon fél.  Magyarországon nincs érett demokrácia.

Az is az én álláspontomat erősíti, hogy a polgári engedetlenség első, legfontosabb szabálya a fegyelmezettség, és én végig fegyelmezett voltam.  

Részlet hivatalos kezelőlapból:

A kivizsgálás során a jobb váll rándulását, valamint a jobb kéz középső ujj rándulását és zúzódását kórisméztük

Azt, hogy törést szenvedett-e az aktivista, majd néhány nap múlva, a látlelet alapján lehet kimondani. Azt viszont az idézett kezelőlap is igazolja, hogy Sebestyén Eszter rándulásokat és zúzódásokat is szép számmal elszenvedett miközben civil aktivistaként védte a természetet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varosikurir.blog.hu/api/trackback/id/tr678852622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jokerpofa 2016.06.29. 17:58:37

ok, akkor megmutatja azt a bizonyos ambulans lapot? mert jelenleg a 444 se hisz neki, ami eleg nagy szo

Leylandi 2016.06.29. 18:03:57

@eßemfaßom meg áll: Ugye te is láttad a videót az esetről? Nem éppen simogatták, hogy úgy mondjam. Mit is lehetne kívánni? Adjon neked majd a megfélemlített/lezsírozott egészségügyi dolgozó olyan papírt, hogy az égvilágon semmi bajod, a micsodádon lévő zúzódások nem léteznek,de ha mégis, a saját kezeddel okoztad magadnak...
De csak miután az erőszak-szervezetek kicsavarták a tiédet.
Hogy csakúgy reccsent.

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 18:26:44

"A magát a Közlekedési Múzeum kéményének belső falához láncoló 32 éves K. Gergely budapesti lakos saját elmondása szerint kábítószer hatása alatt tiltakozott."

Gratulálok!
Karakter-öngyilkosság.
Így kell jóhiszemű emberek tiltakozását -1-gyel szorozni.

eßemfaßom meg áll 2016.06.29. 18:34:18

@Leylandi: kezeltesd magad mielőtt elhatalmasodik

Leylandi 2016.06.29. 18:35:55

@dr. mesterseges szinezek: aha, mondta... meg az orvos mondta... meg rögtön a pszichiátriára kellett vinni. Meg Mécs Imrét is okvetlenül fel kellett lökni (vérző sebet okozva), anélkül nem oszlatás az oszlatás! Biztos a 83 éves politikus veszélyeztette a rendőrök életét! Menni is alig tud...
index.hu/belfold/2016/06/29/gyorstalpalo_megis_mi_tortent_tegnap_a_varosligetben/
Nem baj. Eljön a ti időtök is egyszer, mert ez így nem mehet sokáig. Remélem, semmivel se különb idők jönnek, és titeket is beutalnak a zártosztályra, aszt lehet merengeni a politika igazságtalanságán...

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 18:57:04

@Leylandi: Ne kavarj össze minden szart minden egyéb más szarral - Szijjártónak sem áll jól!

Mondandóm ennyi: bebaszva/repülve bármilyen ügy mellé állni rossz ötlet. Full kontakt esetében öntökönszúrás.

Lehet fel nem fogni, csak ahhoz eléggé erőlködni kell.

Leylandi 2016.06.29. 19:09:39

@dr. mesterseges szinezek: Úgy látom, inkább neked nem sikerült az olvasottakat értelmezni!
Arra utaltam, hogy attól, ha a hatalom szócsöve azt állítja, valaki be volt tépve, az még nem feltétlen igaz. Főleg egy illiberális hatalom esetén, amely a "demokratikus tájékoztatás" terén Erdoganéhoz hasonló eszköztárban válogat.
Azt én is tudnám állítani, hogy te be vagy állva, mint a Volga januárban. Onnantól én is jogosan hülyézhetlek?

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 19:18:55

@Leylandi: " A kórházban vér- és vizeletmintát is akartak venni tőle, de csak vizeletmintát adott, a vérvételt vallási okokra hivatkozva megtagadta. Úgy véli, hogy ez egy drogteszthez kell a rendőrségnek."

Biztosan bárkinél előfordulhat az a pillanat, hogy pont _úgy_ vallásos. Gyakori eset.

Leylandi 2016.06.29. 19:33:50

@dr. mesterseges szinezek: mondok egy esetet, megtörtént.
A szállítás során picikét a gyanúsított ruhája mellé csomagolták az áldozat ruháját is, egy zacsiba. Mit ad a véletlen, utána meg is találták a gyanúsított ruháján az áldozat hajszálát, így a DNS-ét.
Hát kellett valami eredményt produkálnia a hatalomnak, na. Mint a móri gyilkosság ügyében.
A legjobb házban is megesik, nem?
Pláne a rosszabbakban...

Gondolom, K. Gergely is attól félt, hogy a vérminták összekeverednek pár hajléktalanéval... itt-ott...
Ha nem ad, nincs minek összekeveredni! Asszem Kaiser Ede is ezért vetkőzött egyszál klottgatyára, mikor feladta magát. Nehogy valamék rendőrfegyver "véletlenül" elsüljön, mert "úgy tűnt", éppeg veszi elő a kabátzsebből a koltot.
Te viszont feltűnően vakon hiszel a hatalomnak. Táncsak nem egyik képviselőjéhez van szerencsénk?!
Nem szóltak, hogy lejárt a műszak, vagy ez már az esti?

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 19:41:55

@Leylandi: Én vagyok Tarlós, legyen elég ennyi.

Pontosan, Kaiser levetkőzött a publikum előtt.
Ahogyan KG is mondhatta volna a publikum előtt, hogy "ide két kémcsövet és egy tűt! Az egyiket viszi az ügyvéd/Manci/444 riportere, a másikat megkapja a jard".
De nem mondta. Kár!

Leylandi 2016.06.29. 19:55:00

@dr. mesterseges szinezek: ugyan! Tarlós nem ennyire szervilis...
A kémcsövet meg nem lehet csakügy irányítgatni. Sebestyén Eszter se hitte, hogy csakúgy beb.sszák bilincsben a vagonba, mint egy rablógyilkost, aszt lám. Még a migráncsokkal se mertek így bánni! Nem lehet ott a bizonyítási eljárás alatt ugrálni, hogy ezt meg azt akarok. Majd a mi dokink leveszi, a mi laborunk megállapítja, a mi médiánk meg közzéteszi. A mi trolljaink meg nyomják mindenhol, hogy már a szemén is látszott a tanúvallomás. Ja nem, ez már az ítélet, Virág elvtárs.

eßemfaßom meg áll 2016.06.29. 19:58:23

@Leylandi: ahelyett, hogy megköszönnéd... én szóltam időben

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 20:05:39

@Leylandi: Egy szót sem ejtettem arról, hogy az őrizet alatt kellett volna ezt tennie. Ahogyan interjút adott a 444-nek, pont ugyanúgy juthatott volna eszébe orvosi szoba, videóval, két jegyzőkönyvvel, önkéntes sétával a jardra a vérmintával (még mindig videózva).
De nem, a 444-et ilyen PR-ra nem akarta felhasználni. Csak elbeszélésiglenesen.

Amúgy lebuktam, Habony Árpi vagyok. Ennek minden bizonyítékát meglelheted, minimális utána(m)olvasással.

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 20:07:17

@dr. mesterseges szinezek: két jegyzőkönyvvel = két csővel, jegyzőkönyvvel

Leylandi 2016.06.29. 20:08:28

@eßemfaßom meg áll: remek érv!
Á, szóval neked jutott a rosszrendőr-szerep, szininek meg a jó!
Már csak egy kérdésem van:
ki is fizet benneteket?
Ne siesd el. Tudom.
B.szki, ti mindenhol ott vagytok??? Nem jár erre a kutya se, olyan eldugott szeglet ez, hogy már a keresők se jegyzik, ti mégis itt őrködtök! Mint a kínaiak, komolyan... Szorgos népetek győzni fog? Na ne, kis Bugyimuci!

Leylandi 2016.06.29. 20:12:24

@dr. mesterseges szinezek: Habony a világ másik felén kopteren rájdol milcsikért a macskával, te viszont itt vagy éjszakára beosztva, mint a kezdők. Ennél még az is valószínűbb, hogy a nevezett pléjboj úr én vagyok...

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 20:16:41

@Leylandi: Ne már! Még a végén kiderül, hogy semmi közöm a NER-hez, azon kívül, hogy zsigerileg rühellem, és hogy csak az érdemi "ellenállást" diszkreditáló bénázás(ok) miatt pofázok itten!? Mi lenne akkor velem?
És veled?

Kalap úrfi 2016.06.29. 20:38:43

@Leylandi: te a jezsuita szerzetesért is ennyire jártattad a szád vagy akkor még nem foglalkoztál a politikával?

Leylandi 2016.06.29. 20:46:38

@dr. mesterseges szinezek: "semmi közöm a NER-hez"

Majd a bíróságon is ezt monnyad...

@Kurt úrfi: nem, engemet csak utána fogadtak fel...

dr. mesterséges színezék 2016.06.29. 22:26:05

@Leylandi: Akkor inkább mégis én vagyok Habony Árpi. Törődj bele, ahogy én is.

eßemfaßom meg áll 2016.06.30. 10:27:42

@Leylandi: azt hiszed én akarok egy elborultnak érvelni?

eßemfaßom meg áll 2016.06.30. 10:32:44

@Andráska8: Ja, ha Hiteles Eszter ezt mondja.

van egy régi vitz

- Te Gyula, hogy ez a Mariska mekkoranagy ribanc, fűvelfával összefexik
- Béla Béla, nem ribanc az a Maris
- Honnan tudod ezt Gyulám?
- Hát ő maga mondta.

Leylandi 2016.06.30. 14:05:36

@eßemfaßom meg áll: "azt hiszed én akarok egy elborultnak érvelni?"

Mért, tudsz???
Nyuszi, az első érved is mindössze egy idebökkentett link volt:-o Akkor én még itt se voltam.

Leylandi 2016.06.30. 14:07:40

@dr. mesterseges szinezek: "Akkor inkább mégis én vagyok Habony Árpi."

Bocs, de azér ANNYIRA még te se tűntél elvetemültnek...:-o

eßemfaßom meg áll 2016.06.30. 16:14:27

@Leylandi: nem érted

miafaszt kellene-lehet egy ilyen sztoriban érvelni? Van a tény: a csaj kicsit görbítette a valóságot maga körül és pont.

Leylandi 2016.06.30. 19:09:54

@eßemfaßom meg áll: legyünk már reálisak! Mindenki görbítette!
A kérdés, ki mennyire.
Szerinted a sündőrség igazat mond??? Hozzá se nyúltak, de ha mégis, akkor nem lett semmi baja, de ha mégis lett, arról csak ő tehet?:-o
Ebben a rencerben valahogy divatba jött erős, batár férfiaknak a nőkkel durvulni, és ehhez bólogatnii. Vakkomondor, riportban bemutatott ostorral verés, szükségtelen rendőri erőszak nők ellen. Oké, hogy halad a világ, csak ez az ország benne visszafele!

eßemfaßom meg áll 2016.07.03. 13:13:51

@Leylandi: a sündörség nem rohant a médiához telesirni azt a görbületével. Tudom, ez apró, alig észrevehető különbség

kheiron 2016.07.04. 10:59:53

" riportban bemutatott ostorral verés,"

Micsoda? Mi ez a hülyeség, amit írsz?

Nem láttad a mozgóképeket?

Vagy csak a szokásos sirályos-aurórás hungarofóbia böffent elő?

:-)

columbia 2016.07.04. 15:22:18

Ugye valamennyien tudjuk, hogy itt nem a fákról van szó. Másik demagóg mdgjegyzésem : honnan van ezeknek idejük? Miből élnek? Talán nem abból, hogy énmeg ezalatt dolgozom? Vagy mégis más fizet? Ki? Költői kérdések.
süti beállítások módosítása