2016.07.01- i bejegyzésünkre több, mint 82.000 - en kattintottak, nagy dolog ez egy alig több, mint 2 hetes blog „történetében”! Köszönjük.

Városi Kurir

Városi Kurir

Szar-ügy!

2017. február 06. - Városi Kurir

szarugy2.jpg

Amióta a Momentum Mozgalom és néhány ellenzéki párt lelkes aktivistái gyűjtik az aláírásokat az olimpiai népszavazás megrendezéséért, a népszavazás ellenzői - nagy valószínűséggel kormánypárti civilek - egyre drasztikusabb lépésekre szánják el magukat. Riadalmuk nem alaptalan, hiszen úgy látszik, hogy a kezdeményezés alighanem sikerre ítéltetett, és ez nekik nagyon nem tetszik.

Már az első pillanatokban feltűntek a standoknál a világhálón közzétett felhívásoknak engedelmeskedve azok, akik  hamis aláírásokkal igyekeztek meghekkelni az íveket és az akciót. Hogy miért, mert valószínűleg maguk sem hiszik, hogy megnyerhetnek egy tisztességes, demokratikus szabályok szerint lebonyolított szavazást. 

szarugy3.jpg

Szombaton délután kisebb dulakodást is provokált egy idősebb vecsési férfi az egyik Nyugati téri pultnál, ahol nemcsak az aláírást gyűjtő aktivistát gyalázta, de az éppen aláírni szándékozókat is inzultálta, lökdöste, majd megrongálta a pultot, és el akarta venni a már aláírt íveket. Ez utóbbi tette szakértők szerint kimeríti a választási csalásra irányuló cselekedet fogalmát. Az aláírásokat gyűjtő Sebő Gábor, a Momentum aktivistája úgy értékelte az esetet, hogy a férfi, aki ellen a rendőrség eljárást kezdeményezett, nem őt sértette meg, hanem a mozgalmat, és mindazokat a demokratikus jogaikat gyakorolni akaró polgárokat, akik a helyszínen akaratlan tanúi voltak az esetnek. Mint megtudtuk, a Momentum Mozgalom vezetői kikérték a térfigyelő kamera felvételeit a rendőrségtől.

szarugy4.jpeg

A szervilizmus azonban nem a belvárosban, hanem a XVI. kerületben döntött csúcsot. Témánknál maradva, megszületett az anus-kényeztetés első olimpiai aranyérme!

Történt ugyanis a kies kertvárosban - az Együtt Facebook-oldal tanulsága szerint, hogy:

"Először rendőrökkel, majd szippantós kocsival próbálta a 16. kerületi rendelőintézet vezetője megakadályozni az Együtt politikusát, Vajda Zoltánt és a párt aktivistáit abban, hogy az intézet előtt gyűjtsék az aláírásokat a Momentum Mozgalom olimpia-ellenes népszavazási kezdeményezésére."

szarugy1.jpg

Az anonimitását megőrző - bátrak vagyunk, csak nem annyira! - intézményvezető kifogyhatatlan volt az ötletekből, először:

“arra hivatkozva hívta rá a rendőröket az Együttre, hogy akadályozzák a mentők ki- és bejutását az intézetbe. Miután a rendőrök megbizonyosodtak róla, hogy az Együtt aláírásgyűjtő pultjai senkit nem zavarnak, az Együtt aktivistái a helyszínen maradtak. Az intézetvezető most duguláselhárításra hivatkozva hívott egy szippantós kocsit a helyszínre, de még az így keletkezett iszonyatos bűz sem tántorítja el az aktivistákat, hogy folytassák az aláírásgyűjtést. Az aláírások minden próbálkozás ellenére szép számmal gyűlnek a helyszínen.", írta az Együtt a Facen.

A demokrácia nevében előre a sárga-köves úton! A végén, ott lesz valahol Óz, vagy nem.

Pálmai Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://varosikurir.blog.hu/api/trackback/id/tr6912188918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skankhunt42 2017.02.07. 09:38:09

igaz, h már januárban odarendelték a kocsit, de ez ne zavarja a poszt tolót

polpetti 2017.02.07. 09:44:36

Kicsit üldözési mániás a poszt írója. :D

szvsz 2017.02.07. 09:54:39

A szarszag hősei, ojjé!

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.07. 09:57:00

Kellenek a ballibeknek a mártírok, mint egy falat kenyér..

De hiába senki nem akar ártani az agyatlan Soros bérenceknek.

Ígyhát gyártani kell nagyüzembe mártírt.. :DDD

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.02.07. 10:18:37

@Skankhunt42: Ha már januárban dugulás volt a csatornában, akkor miért csak akkor rendelték ki a szippantós autót, amikor az aláírásgyűjtők is odamentek?
Nekem valahol sántít az érvelésed, vagy akkor még csak félig volt eldugulva?

2017.02.07. 10:40:38

Én külföldön élő magyarként picit reménykedem, hogy Budapest nyeri az olimpiarendezés jogát. És jól csődbemegy az egész ország, mint ahogy Görögország is bedőlt. Akkor röhögnék egy jót teli tüdőből. Szerintem az olimpia lehetelne Magyarország új Mohácsa. Egy Trianonhoz hasonló trauma, ez kell most az országnak, hogy legyen a következő száz év depressziójához, ellenségeskedéséhez vezérfonal.
De ha nem nyer a pályázat, akkor is lesz jó témája a következő évtizedekre a fidesznyikeknek: az idegenszívű sorosista civilek miatt nem teljesülhetett be a turáni átoknak véget vető magyar világnemzeti nagyságot hirdető ezeréves álom, a felcsúti/budapesti olimpia. Ez lehetne a következő 50 év "elmúltnyolcéve" a Fidesz megmondóembereinek.

Mindegy, lopni olimpia nélkül is tudnak a fiúk, ezt már bizonyították ezerszer.

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.07. 10:53:10

Pontossan azt kaptak a lipsik, amit megerdemelnek, egy nagy rakas szart.
Mindegyik bodejuk melle oda kene parkolni 10 kobmeter fossal.

DR. Smit Pal.. 2017.02.07. 11:03:02

En csak annak orulok, hogy ez az Orban fobia miatti olimpia ellenesseg is, ugyan ugy LETOROLHETETLENUL raeg a libbantakra, mint a 23 millio romanozas, vagy a 2006-os sortuzek, vagy a terrorista import.
Megkapjak ezt meg ok 100-szorossan, amikor az Orbanek egyedulalloan a vilagban gazdasagilag is nyereseges olimpiat rendeznek 24-ben.

Attilajukkaja 2017.02.07. 11:07:15

@The Ghost Wolf:
"Ha már januárban dugulás volt a csatornában, akkor miért csak akkor rendelték ki a szippantós autót"
Jogos!

Érdekes, hogy az emberek miért gyűlölik ennyire a népszavazás intézményét. Nem hiszem, hogy félnek, inkább csak nem bírják elviselni, hogy valakinek más legyen a véleménye. Inkább hagynák, hogy belerokkanjon az ország és az ő gyerekeiknek még szarabb legyen, mint hogy belássák, milyen egy halva született populista ötlet ez a budapesti olimpia.

@karandash:
"Szerintem az olimpia lehetelne Magyarország új Mohácsa."
Ha nem itt élnék, én is ezt kívánnám!

"lopni olimpia nélkül is tudnak a fiúk"
Ez igaz, de mennyivel egyszerűbb és stílusosabb lenne olimpiával. ;o)

Attilajukkaja 2017.02.07. 11:08:38

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk:
"Mindegyik bodejuk melle oda kene parkolni 10 kobmeter fossal."
:o)))) Mást úgysem tudtok hozni magatokkal!

Skankhunt42 2017.02.07. 11:21:31

@The Ghost Wolf: ezt is elmondták, a fagy miatt.

konrada 2017.02.07. 11:46:52

...tök felesleges a népszavazás.

...hiszen ha 3,2 millióan is - a szavazatok 98%-ában - arra voksolnak, hogy ne legyen:

a baloldali pártok tömbként kinyilvánítanák, hogy a szavazás nem érvényes, így a kormány azt ne vegye figyelembe...
A Jobbik kijelentené, hogy a nem választ ebben a formában nem támogatja...
A kormány meg úgyis azt csinál az érvénytelen szavazati arány miatt, amit akar....

szdan 2017.02.07. 11:51:32

Hol itt a probléma?
Szippantós kocsi üzemszerű alkalmazása: megy felszívni a szennyet és a sz@rt, hát pont ez történt. Attól, hogy egyesek "Együtt"-nek hívják, attól még messze bűzlik.
Mondem mindezt úgy, hogy én se vagyok az olimpia mellett...

metal · http://electric.blog.hu 2017.02.07. 11:53:07

Ha összejön a szükséges aláírás, majd nem lesz érvényes a szavazás (elég kicsi az esélye, hogy ha Orbán azzal a hatalmas média hátszéllel se tudott elég embert elvinni, akkor nekik sem sikerül), akkor a szavazás előre tudottan felesleges költségéből kiszámoljátok, hogy menni kórházat lehetett volna felújítani?

Attilajukkaja 2017.02.07. 12:02:22

@metal:
"a szavazás előre tudottan felesleges költségéből kiszámoljátok, hogy menni kórházat lehetett volna felújítani?"
És az olimpiai pályázatra kidobott milliárdokból vajon mennyi éhező gyereket lehetne megetetni? Elárulom: sokkal többet!

@konrada:
"a baloldali pártok tömbként kinyilvánítanák, hogy a szavazás nem érvényes"
Mert NEM IS LENNE érvényes. Hol itt a probléma? Ja, hogy a Fidesz ezt nem venné figyelembe? Mert nem szokta.
"A kormány meg úgyis azt csinál az érvénytelen szavazati arány miatt, amit akar...."
Ebben igazat adok neked, mert soha nem figyel senkire.
Hál" Istennek, úgysem nyer a sok elherdált milliárdért készített magyar pályázat!!!

Attilajukkaja 2017.02.07. 12:10:44

@szdan:
"megy felszívni a szennyet és a sz@rt, hát pont ez történt"
Bocsi, a szenny és a szar jóval előbb ott volt már, ezért hívták ki a szippantósokat már januárban. És úgy látom, még azután is ottmarad, hogy a Momentumosok elmennek!

konrada 2017.02.07. 12:35:42

@Attilajukkaja:
Csak annyi, hogy emiatt a baloldali pártok azt követelnék is, hogy ne vegye figyelembe az érvénytelen szavazást, és emiatt ne döntsön a kormány a nemleges válasz mellett!;))

Attilajukkaja 2017.02.07. 12:42:26

@konrada:
"a baloldali pártok azt követelnék is, hogy ne vegye figyelembe az érvénytelen szavazást"
Ezt helyesen tennék mert egy érvénytelen szavazást nem szabad figyelembe venni. Kár, hogy egyeseknek ez újdonságnak hangzik. Amúgy meg nem az az érdekes, hogy a kormány mit vesz figyelembe (miért lenne fontos?), hanem hogy a NOB mit gondol majd a döntéshozatalnál.

konrada 2017.02.07. 12:52:16

@Attilajukkaja:
Aham. ...és erre van valami linked? (Ti.: "egy érvénytelen szavazást nem szabad figyelembe venni")
...de most ezt el is hinnék neked...;))

Attilajukkaja 2017.02.07. 13:32:31

@konrada:
Minek ehhez link???? Ez egy axióma.

szvsz 2017.02.07. 13:44:58

A Mars magyarok általi kolonizálása elleni népszavazásra nem akarnak aláírást gyűjteni?

hillman. 2017.02.07. 13:50:14

@Skankhunt42: látom te városi paraszt vagy és nincs emésztöd.
egy méter alatt soha nem fagy magyarországon, a csövek meg ott mennek. . keress uj kifogást.

@konrada: nem a pártoknak kell most döntenim, hanem a budapesti lakosoknak. ebbem az ügyben a vidékiek is bekaphatják. szervezen vecsés-felcsut közössen olimpiát.
legyen nálatok az olimpia a ti pénzetekböl és akkor leszarom.

konrada 2017.02.07. 13:51:56

@Attilajukkaja:
Aham, szóval az axióma az, hogy a kormánynak nincs döntési joga, ha egy kérdésben többségben vannak azok, akiknek nincs véleménye.
Sok ilyen axiómád van?;)

wolves84lb 2017.02.07. 13:54:44

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: ahogy anyád is pont annyit kapott tegnap este is a török kamionsofőröktől, amennyit szokott.

wolves84lb 2017.02.07. 13:57:10

@konrada: ugye nem zavar, te retkes fideszgeci, hogy jelenleg még azt is meg akarjátok akadályozni, te fasszopó, hogy egyáltalán szavazhassanak a budapestiek erről. Hogy anyád nyelt volna le inkább...

konrada 2017.02.07. 13:58:37

@hillman.:
Nézd, én meg azt szarom le, te mit szarsz le, ugyanis én nem az olimpia mellett írtam, hanem annak a buktatójáról, hogyan állnak hozzá a pártok a dologhoz, és mi lenne a véleménye a következetes baloldaliaknak arról, ha nem éri el az érvényességi küszöböt a szavazás...

...te meg egy szarkasztikus poént akarsz komolyan venni... (mielőtt erre is rámozdulnál, ezzel se akartam állást foglani valami mellett, vagy ellen...)

wolves84lb 2017.02.07. 13:59:18

@konrada: inkább fordítsuk meg: ugye a kormány ezt is elfogadja a NÉP akaratának? Ha teszem azt, lesz szavazás, de csak 100.000 ember megy el, és ők mind a NEM-re voksolnak? Ugye, fideszgecikém, ugye? ;)

wolves84lb 2017.02.07. 14:00:49

@konrada: aláírtad már? Ugye te, mint demokrácia-féltő ember, azt akarod, hogy a nép döntösn erről? Ugye?

Attilajukkaja 2017.02.07. 14:03:10

@konrada:
Azért axióma, mert különben nem lenne különbség az érvényes és az érvénytelen szavazások között. A kormánynak meg mindenféle szavazás nélkül is döntési joga van, ha egyszer úgy rendelkezett, hogy ő teljhatalmú.
És hogy valaki nem megy el szavazni, az nem feltétlenül jelenti, hogy ne lenne véleménye. Ezt úgy hívják, hogy bojkott.

@szvsz:
"A Mars magyarok általi kolonizálása elleni népszavazásra nem akarnak aláírást gyűjteni?"
Te csak ne adj tippeket Orbánnak! Amilyen öntelt, még erre is képes lenne milliárdokat adni a haverjainak.

konrada 2017.02.07. 14:04:32

@wolves84lb:
Na végre megjött a kultúra.
Ha ez a szellemi színvonal volna az olimpia ellenzők között az általános, könnyebb volna döntenem, de a kérdés sokkal bonyolultabb, mint hogy a hozzád hasonló egyszerű lelkek véleménye alapján eldönthető lenne.
...mert ha csak azon múlna, akkor persze: ki akarná azt, hogy valaki azt higgye, veled valamiben is egy véleménnyel legyek....

konrada 2017.02.07. 14:09:12

@Attilajukkaja:
Már hogyne volna? Az érvényes esetén kötelező, a nem érvényes esetén meg az országgyűlés hatáskörére van bízva, hogy a kérdést napirendre veszik-e.

Attilajukkaja 2017.02.07. 14:21:22

@konrada:
Igaz. És így is, úgy is úgy döntenek, ahogy akarnak. Hiszen már a kérdésfeltevés is olyan volt, hogy csak ez lehetett a végeredmény. Kivéve persze, ha érvényes a szavazás és az igenek győznek, de az illuzórikus lett volna ekkora félretájékoztatás és drága plakátkampány után.

konrada 2017.02.07. 14:39:30

@Attilajukkaja:
Nem csak a plakátkampány. Az emberek igazándiból nincsenek oda az Nonfinger Ali féle agysebészekért, még ha egyébként elhoznák is nekik azt a toleráns környezetet, amit saját hazájukban már megteremtettek...

... ezért az igenek győzelmének lehetőségében hívést túlzás volna illuzórikusnak gondolni, van arra több jó szó is...

Attilajukkaja 2017.02.07. 14:55:04

@konrada:
Egyetértek.
Az illuzórikus pedig egy szép szó. Vagy nem elég trendi, mert PC?

konrada 2017.02.07. 15:04:59

@Attilajukkaja:
A szóval minden rendben van, azzal a gondolkodásmenettel van gond, melyben előfordulhat olyan hít, melyben ez illuzió lehet....;)

Attilajukkaja 2017.02.07. 15:09:16

OK. Akkor nem volt illuzórikus! Ezen ne múljon. :o)

AGalaxisElnöke 2017.02.07. 16:21:20

megszületett az Orbanus-kényeztetés első olimpiai aranyérme!

AGalaxisElnöke 2017.02.07. 16:27:21

@metal: sokkal kevesebbet mint abból a pénzből ami az Olimpia megrendezése miatt a túlárazások és a mutyi útján veszítené el közpénz jellegét,és tűnne el a Fidesz kormány által kialakított fekete lyukban.

Attilajukkaja 2017.02.08. 18:20:26

@konrada:
Nem tudom, hogy a demokráciában vagy az autokráciában hiszel-e , de ha az előbbiben, akkor kérlek, hogy írd alá az ívet, mert az semmi másról nem szól, csak arról, hogy ne Orbán, hanem Budapest lakói döntsék el, akarunk-e olimpiát vagy sem.
A szavazás már egy másik ügy lesz.
süti beállítások módosítása